Thursday, January 06, 2011

About me

Welcome to my blog :)
At the beginning I would like to start with something about me. My name is Zuzana but I prefer when people call me Zuzka. I´m 21 years old and I study media studies at the University in Kosice. I´m wondering why I´m starting my own blog this late. Why? The reason is that I love fashion so much. I would say passionately, absolutely, unbelievably. The truth is that everytime I´m feeling down shopping for clothes, shoes or accessories just makes my day better. I don´t know when exactly I started with fashion but probably when I was 15. I started reading fashion magazines, blogs and always dreamed that once I would have my own fashion blog. So, I´m starting now, 6 years later. :) I don´t copy trends to the exact details but I try to be myself. That´s the reason  this blog will not be only about fashion but also about the things that interest me :)


Vitajte na mojom blogu :)
Na úvod by som chcela začať s niečím o sebe. Moje meno je Zuzana, ale preferujem ak ma volajú Zuzka. Mám 21 rokov, študujem masmediálne štúdiá v Košiciach a sama sa čudujem, prečo som s blogom začala až teraz. Totiž, módu milujem už dlho. A to veľmi, vášnivo, absolútne, neskutočne, a je pravda, že vo väčšine smutných okamihov je práve nákup šiat, topánok alebo doplnkov presne tým, čo mi vylepší deň. Neviem kedy presne som s ňou začala, ale myslím, že to bolo asi v 15tich. S menšími prestávkami som odvtedy čítala módne časopisy, sledovala blogy a snívala o tom, že raz budem mať aj svoj vlastný. Tak začínam teraz, o 6 rokov neskôr. :) Samozrejme, nekopírujem trendy do posledných detailov, snažím sa byť sama sebou, no a preto to tu nebude iba o móde, ale tiež o rôznych veciach, ktoré ma zaujmú. :)

1 comment:

  1. Ahoj Zuzi, nadejny zaciatok, drzim ti palce, sledujem :)
    http://viacstylu.blogspot.com/

    ReplyDelete