Tuesday, January 11, 2011

The best thing I have bought this winter

I really mean it. I got these furry gloves in H&M a couple of months ago and I can say that without them I would never be able to survive winter. I am cold all the time and I suffer every winter. But these gloves are absolutely amazing! Each time I wear them my hands feel like in warm heaven. I wanted to buy them as a christmas gift for my sister but they were sold out in H&M in my town maybe a week after they have started to sell them. :/

Myslím to vážne. Tieto kožušinové rukavice som si kúpila v H&M pred pár týždňami a môžem povedať, že bez nich by som zimu asi neprežila. Mne je totiž zima stále. Každú zimu trpím. Ale tieto rukavice sú absolútne úžasné! Stále, keď si ich nasadím sa moje ruky cítia ako v teplom nebi. Chcela som ich na Vianoce kúpiť aj sestre, ale v Košiciach ich vypredali asi o týždeň na to, ako sa začal ich predaj. :/





4 comments:

  1. Poznam, ja som tiez taka ladova kralovna...
    To su palciaky? Trosku neprakticke :)
    Pozeram, ze aj ty si kosicanka :)

    ReplyDelete
  2. tie som chcela i ja , no nakoniec sa nic nekonalo!dokonalééé!!!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i need a pair of these also:) look great!!


    http://inablondeworld.blogspot.com/ check my blog out if you want!!!hope you like it:)xx

    ReplyDelete
  4. no to sme na tom uplne rovnako, tiez mrznem...nonstop ladove ruky a nohy :/

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    ReplyDelete