Thursday, January 06, 2011

1st :)

So :) 3-2-1- My first outfit! I wanted to show you things that really belong to my favorites- the dress and earrings. These earrings are really "vintage", I have found them in one old forgotten jewellry case of my mom. :) They are gorgeous and I can´t stop wearing them all the time. They are more than 50 years old because they belonged to her grandmother before. Each time I wear them, I´m checking my ears because if I would lost them, I would probably go crazy :D

P.S.: I´m in great mood today, I have bought an amazing red bag with texture of roses in H&M that was on sale :)

Takže :) 3-2-1- Môj prvý outfit! :) Mala som chuť ukázať vám to, čo patrí medzi moje obľúbené veci- rozumejte- šaty a náušnice. Tie náušnice sú skutočne "vinatge", našla som ich v jednej zabudnutej starej šperkovnici mojej mamky :) Sú úžasné a stále ich neviem prestať nosiť. Majú cez 50 rokov, patrili totiž už jej starej mame, a preto si pri každom nosení kontrolujem uši, či mi náhodou nespadli, lebo inak by som sa asi zbláznila :D

P.S.: Dnes mám super náladu, z výpredajov som si ukoristila prekrásnu kabelku z H&M- červenú s ružičkovou textúrou :)








Dress - Šaty - H&M
Jacket - Bunda - H&M
Hosiery - Pančuchy - F&F
Shoes - Topánky - Guess
Hair clip - Sponka do vlasov - Promod
Earrings - Náušnice- vintage
Bracelet - Náramok - H&M
Belt - Opasok - Terranova

1 comment: