Monday, January 31, 2011

I probably won´t be here for couple of days, so :)

I´m not probably going to post anything next couple of days... Seems kinda sad but it´s not. I´m going to Bratislava. To vistit my boyfriend that studies there- yaaaay!!!  I´m so excited, we haven´t seen each other for a month now because we had our midterms so I´m sooooo loking forward to it. :P And also, I will visit my sis that lives there and I will go shopping to secondhands!!! Yes! I will post some report about it a as soon as I come back. :)
Btw, thank you all for following me and reading my posts :) It´s an honor for me to write for you all. :)
P.S. : To have you entertained during the time I will be away, I prepared a problem for you to solve. Just look at the picture :D

Nebudem asi postovať počas ďalších pár dní... Znie to trošku smutne, ale v skutočnosti to smutné nie je! Idem do Bratislavy. Za priateľom, ktorý tam študuje - jupiiii! :) Som strašne nadšená, lebo sme sa nevideli presne mesiac, pretože sme mali skúškové. Neskutočne sa tešííííííííííííím. :P  No a samozrejme sa teším na moju sestru, ktorá tam žije plus na  to, ako pôjdem na nákupy do bratislavských secondhandov!!! Yes! Hneď ako sa vrátim, tak očakávajte report. :)
Btw, ďakujem všetkým, ktorí ma followujete a čítate moje posty. :) Je pre mňa cťou pre Vás písať. :)
Aby ste sa zabavili aj počas toho, ako budem preč, pripravila som Vám problém, ktorý by ste sa mohli pokúsiť vyriešiť. Omrknite photo a pochopíte. :D




5 comments:

  1. Uzi si Bratislavu ..:) Som zvedava ako u nas ponakupujes.. :) A ten obrazok nema chybu! :)

    ReplyDelete
  2. Takze laska na dialku? Ojojoj :)
    No som zvedava na nove ulovky a samozrejme fotoreport...
    pekne si to uzi!

    ReplyDelete
  3. to musis byt strasne stastna ved ste sa uplne dobu nevideli:)ja by som to nevydrzala:(

    ReplyDelete
  4. Have fun in Bratislava!

    xoxo,
    Froso from Style Nirvana

    ReplyDelete