Friday, January 21, 2011

Treasures I have found in secondhand

I told you in my last post how I have finally found great secondhands in Košice. I´m totally excited. I have bought 3 blazers, 2 sweaters, one shirt and 2 bags and I didn´t even know that they are located maybe a few steps from my home. :) The thing I love most about secondhands is that they sell unique stuff and there is only small probablility that someone will have the same thing as me. :) Like these 2 bags. One is absolutely cute with that little bow and lock and the other one is just absolutely amazing. Handmade and reminds me of summer picnic. :)

V minulom poste som Vám povedala, ako som konečne v Košiciach objavila skvelé secondhandy. Som úplne nadšená. Kúpila som si tam kopu vecí: 3 saká, 2 svetre, tričko a 2 kabelky, no a ani som netušila, že sa nachádzajú možno pár krokov od môjho domu. :) Vec, ktorú na secondhandoch milujem najviac je, že predávajú jedinečné veci a je skutočne malá pravdepodobnosť, že niekto bude vlastniť rovnakú vec ako ja. :) Ako tieto dve kabelky. Jedna je rozkošná s tou mašličkou a zámkom. Tá ďalšia je jednoducho úžasná- ručná práca a pripomína mi letný piknik. :)




9 comments:

  1. Jé jé. Mám sice pár skvělých sekáčů u nosu (a hromadu kabelek doma), ale tyhle dvě....dala bych si říct.))

    ReplyDelete
  2. kabelky jsou zlo :D pořád kupuju další a další :D

    ReplyDelete
  3. ta bezova je kraasna, hotovy poklad :)

    ReplyDelete
  4. Ta mala kabelka je Louis Vuitton al len nej podobna? Ja ma doma z tejto kolekcie (LV) kabelku len je cisto bielo kozena a uz ju nenosim lebo som ju strasne znicila! :)

    ps ja som stale nenasla ziadny super sekac

    ReplyDelete
  5. Tá malá kabelka má napísané na prívesku, že Friis & Company. Nie je LV, to by som asi za 8 eur nekupila :D

    ReplyDelete
  6. Nádherné :DMilujem ľudí ,ktorý vždy vedia nájsť skvost medzi šmejdmi :D





    http://mystyleandclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous23:59

    a mohla by si napisat na ktorej ulici su tie SH? som z kosic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. skús http://www.textilehouse.sk/?page_id=36 :) tam máš ich všetky pobočky v KE. :)

      Delete
  8. juuj,aj ja milujem second handy ! :) som na nich závislá :D

    ReplyDelete