Wednesday, January 26, 2011

Treasures I have found in secondhand vol II.

So, as I have told you in my last post, we went secondhand shopping with one of my bffs- Ingi, and we have found very very very very interesting stuff. I´ve scored 2 bags and Ingi 1 skirt. My bags are on the pics- one is white combined with gold chain, random brand and perfectly matches with my white sandals; the other one is Michael Kors, brown leather one, very pretty. I needed one small brown bag, this was 4 euros, so. :D

Tak, ako som Vám už spomenula v minulom poste, boli sme s jednou z mojich naj- Ingi- nakupovať v secondhandoch. Našli sme veľmi veľmi veľmi zaujímavé veci. Ingi si odniesla sukňu a ja 2 kabelky. Tie vidíte na fotke. Jedna je biela kombinovaná so zlatou reťazou, neznámej značky, ktorá úžasne ladí s mojimi ihličkovými bielymi sandálikmi, no a tá druhá je značky Michael Kors, hnedá koža, veľmi pekná a splnila moje kritériá malej hnedej kabelky, no a navyše stála 4 eurá, takže. :D




10 comments:

  1. parada Zuzi! a teraz rychlo kapni bozkou, kde si ich ulovila :)

    ReplyDelete
  2. tak ta větší mi moc nesedí, nejsem na potisky s písmeny, ale ta bílá je úžasná :)

    ReplyDelete
  3. tie kabelky si kupila v kosickom sekaci? v ktorom?

    ReplyDelete
  4. Dobré úlovky:)

    ReplyDelete
  5. MK je dobry ulovok... kvalitne tasky

    ReplyDelete
  6. poprosim si mapu s vyznacenim tych dobrych secondov... :P :D
    co na to povedat, krasne kabelky...

    ReplyDelete
  7. Anonymous01:57

    ahoj :)sledujem tvoj blog uz dlhsiu dobu, je naozaj skvely !!! chcela som sa spytat, v ktorom secondhande konkretne nakupujes v Kosiciach ? Dakujem za odpoved :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous08:08

    Ahoj, veru, prosim ta porad dobry sekac v KE :)

    ReplyDelete
  9. pridavam sa k ostatnym a tiez by som to chcela vediet :D ktory second hand to bol?

    ReplyDelete