Thursday, January 13, 2011

What´s inside your (my:) bag?

I personally love those blog posts about what people carry in their pockets or bags. It´s always interesting to see what they have inside, their most private stuff. I have seen many of those and you would be surprised. From guns, statuettes to toys. I have chosen more ordinary ones, the ones that belong to young women like me. And I also took one picture to show you what´s inside my bag. :)

Osobne mám veľmi rada posty na blogoch týkajúce sa toho, čo ľudia nosia vo vreckách alebo taškách, či kabelkách. Je veľmi zaujímavé pozorovať čo sa skrýva vnútri, to najosobnejšie. Videla som už mnoho takýchto postov a určite by ste boli veľmi prekvapení z toho, čo fotografi objavili. Od zbraní, sošiek až po hračky. Zvolila som si tie obyčajnejšie, patriace mladým ženám ako ja. A tiež som urobila jednu fotku, aby ste videli, čo sa skrýva v mojej kabelke. :)







2 comments:

  1. tyhle články mám taky moc ráda :D jsem zvědavka :D

    ReplyDelete
  2. ja mam tuto rubriku rada v madam eve:) inak mas peknu kabelku aj jej obsah:)

    ReplyDelete