Thursday, February 24, 2011

About my favorite perfume

I went to the perfume shop to try some new perfumes with my friends today. I love fragrances and perfumes. I never had one signature perfume, I always tried, tried and tried and now I have so many perfumes at home I don´t wear because presently I don´t like them. But then I have found Versace Bright Crystal - and that really is my favorite. I wear it almost every day, I sometimes alter it with Lanvin Jeanne.

What is your favorite perfume? Do you prefer sweet, fresh or spicy fragrances?

Btw, in that outfit I´m wearing a vintage Gucci bag. I found it randomly in one secondhand. It´s not in a very good condition so I have to take care of it and repair it. But it doesn´t matter. My first Gucci handbag! :) I will post about it later because it´s kinda difficult to find another like that on the internet because it´s vintage.

Dnes sme boli skúšať s kamarátkami nové vône v parfumérke. Milujem všetky voňavky a nové vône. Nikdy som nemala taký ten "svoj", vždy som len skúšala, skúšala a skúšala nové, no a preto mám doma veľa takých, ktoré nepoužívam, pretože momentálne sa mi ich vôňa nepáči. Ale potom som našla Versace Bright Crystal- to je naozaj môj najobľúbenejší. Nosím ho takmer denne, niekedy ho striedam s Lanvin Jeanne.

Aký je Váš obľúbený parfém? Máte radi sladké, svieže alebo korenisté vône?

Btw, v tomto outfite mám vintage Gucci kabelku. Náhodou som ju našla v jednom secondhande. Nie je vo veľmi dobrom stave, takže sa o ňu budem musieť postarať a trošku ju opraviť. Ale to vôbec nevadí. Moja prvá Gucci kabelka! :) Budem o nej postovať až neskôr, pretože je dosť ťažké nájsť na nete nejakú ďalšiu takú, lebo je vintage.





T-shirt - Zara
Blazer - H&M
Skirt - Terranova
Bag - vintage Gucci (from Secondhand)
Bracelets - H&M
Earrings - H&M
Hosiery - F&F
Shoes - Random

3 comments:

  1. tiez mam rada bright crystal lebo ho citit este aj vecer a takisto aj chloe :) malu guccinu zavidim :P

    ReplyDelete
  2. Ja som parfumovy maniak a za tie roky, co ma tato zavislost drzi, toho mojimi rukami a nosom preslo uz neurekom...a stale nemam tu svoju...teda, takmer...
    Standardne mam vzdy take 3-4 aktualne oblubene, ktore striedam. Momentalne su to : T.Mugler Innocent Secret, V.Westwood Boudoir Sin Garden, Dupont Passenger a Eau de Shalimar od Guerlain.

    ReplyDelete