Sunday, February 06, 2011

Treasures I have found in secondhand vol III. (Bratislava edition)

So, as I promised you in my previous post yesterday I will show you what I have found in secondhands in Bratislava. :) I expected more than in Košice but I´m surprised how much stuff I have bought. :) The biggest treasure for me is vintage Yves Saint Laurent blazer. It´s old and I guess it was used so much but it still looks amazing. Price? 2,50 Euros. :P I almost missed it but then I looked again and voila, I got it! I´m so happy about the other finds too. Just check them out and tell me what you think. :)

Tak, ako som sľúbila v predošlom poste včera, ukážem Vám, čo som našla v bratislavských secondhandoch. :) Očakávala som síce viac ako v Košiciach, ale aj tak som prekvapená, koľko som toho kúpila. :) Najväčší poklad je pre mňa vintage sako Yves Saint Laurent. Je staré a asi aj veľa používané, ale aj tak vyzerá skvele. Cena? 2,50 Eur. :P Skoro som si ho ani nevšimla, ale potom som sa pozrela znovu a voila, mám ho!  Som strašne šťastná aj kvôli ostatným nálezom. Tak si ich omrknite a prezraďte, čo si o nich myslíte. :)





The blazer I´m talking about. ;) / Sako, o ktorom hovorím. ;)



You know that I love lace so I have to get this dress. :) / Viete, ako milujem čipku, tak som si musela tieto šaty kúpiť. :) 


This sweater maybe seems childish, but it amazed me how unique it looks. / Tento sveter možno pôsobí detsky, ale zaujal ma svojou unikátnosťou. :)


I have never really liked olka dots that much but it´s a pity that you can´t see that the blue ones are in reality apples. :) / Bodky som nejako nikdy nemala v láske, ale škoda, že na tejto fotke to nevidno, tie modré sú v skutočnosti jabĺčka. :)




I have recently found out that I have too many miniskirts. I have to do something about it! So I got these 3 high waisted skirts. Firts two ones because of their pretty texture and the third one reminds me of peaches so. :) / Nedávno som zistila, že mám príliš veľa minisukní. Musím s tým niečo urobiť! Takže som si kúpila tieto 3 sukne s vysokým pásom. Prvé dve kvôli ich krásnej textúre a tretia mi pripomína broskyne, takže. :)



12 comments:

  1. uu luxusne:)hlavne sukne:)

    ReplyDelete
  2. sako je krásne, hlavne farba. A aj ten svetrík je zlatý

    ReplyDelete
  3. wau tak riadne si nakupila, uz sa tesim na outfit so sackom :)

    ReplyDelete
  4. wow no teda... sako ma az tak nedostalo, nemam rada taku fazonu, ale chapem tvoju radost. Ale co ma dostalo uplne su tie prve dve sukne, mnodra a zlata. Tie su absolutne nadherne. A paci sa mi aj svetrik. Dobre si nakupila.

    ReplyDelete
  5. ten svetricek je bombovy..ale blazer taky!!

    http://frenkiesgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. to sako- vyborne , len by mi trochu vadila farba, ale 2,,50? - no nekup to :D

    ReplyDelete
  7. krasne su tie prve dve sukne ..a ten svetrik.. so cute ;)

    ReplyDelete
  8. Raz som nasla v sekaci pruzkovane tricko (ja fakt milujem pruzky, asi uchylka z lasky k warholovi), stalo asi 60 SKK, troska som ho prerobila, prispinkovala maslu a bol z toho velky hit. Viva sekace!

    xoxo

    www.lemdem.blogspot.com
    www.mykreativci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. lovely blazer

    http://ladymitroz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Oh my god, that blazer is gorgeous! I looove vintage YSL<3

    ♥ kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Anonymous10:22

    krasne krasne!
    :)

    a mozem sa spytat konkretne v ktorych BA sekacoch si nakupovala?:)

    ReplyDelete
  12. nepamätám si meno, ale bolo to na Obchodnej v Paláci kníh a ešte blízko STU. :)

    ReplyDelete