Wednesday, March 23, 2011

Back from Bratislava with Furla

Hi! :) I´m back from Bratislava. It was such a wonderful trip. I almost cried because I didn´t want to come back home again and be here without my boyfriend and sister. :) Anyways, it was simply amazing- I couldn´t help myself and went to secondhands. The result is amazing Furla bag - you can see it on the last pic.

Btw, sorry for the bad quality of outfit photos- we (mom&me) just couldn´t get one right. :D

Ciao! :) Som späť z Bratislavy. Bol to taký skvelý výlet, že som skoro plakala. Tak veľmi som nechcela odísť a byť opäť doma bez priateľa a sestry. :) Ale tak čo už. No a nepomohla som si- opäť som navštívila secondhandy a výsledok je perfektná Furla kabelka- je na poslednej fotke.

Btw, prepáčte trošku zlú kvalitu outfitových fotiek- my (s mamkou) sme  jednoducho nemohli odfotiť žiadnu poriadnu. :D





Dress - Zara
Coat - Carlo Cecci (Tesco)
Sweater - Secondhand (you can´t really see it though :)
Flats - F&F
Bag - Guess
Earrings - F&F
Bracelet - F&F


Bag - Furla (Secondhand)

1 comment:

  1. Ty šatičky vypadájí moc zajímavě. :)

    ReplyDelete