Sunday, April 10, 2011

New boobs

Oh god, I haven´t been here for such a long time. :) So just to keep you up to date, I´m in Bratislava now and going home tomorrow. And yes, I have already visited secondhands. :D And the other thing is, that I will be having a plastic surgery in next two weeks. New boobs. No, I´m kidding, just some aesthetic repairs of my leg. I´ve always wanted to have a plastic surgery because of my tiny nose. But the funny thing is that now I began to like it because it makes me unique. :P
Have you ever wanted a plastic surgery?

Oh bože, nebola som tu už tak dlho. :) Aby som Vás updateovala, práve som v Bratislave a zajtra odchádzam. A áno, už som navštívila secondhandy- úspešne. :D Ďalšia novinka je to, že o 2 týždne idem na plastickú operáciu. Nové prsia. Nie, robím si srandu, iba nejaké estetické úpravy mojej nohy. Vždy som chcela mať plastiku, konkrétne môjho malinkého nosa. Smiešna vec je, že teraz som ho už začala mať rada, pretože vďaka nemu som neobyčajná. :P
Chceli ste niekedy plastiku Vy?



Top - H&M
Shorts - Secondhand
Bag - Mango
Belt - Terranova
Flats - Peacocks
Jewelry - H&M
Sunglasses - Gucci

2 comments:

  1. Ja som premyslal nad plastikou nosa, pretoze sa mi nepaci jeho tvar. Momentalne ma tato tuzba opustila...:) ALe mozno raz.:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous07:50

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete