Tuesday, April 12, 2011

Pretty day but I´m staying in

I won´t write a lot this time because I´m kinda angry because of my school. It´s so pretty outside but I have to sit home and study for the stupidest exam I have probably studied for. Damn it!  I hope you´re having better day than me. :)

Nebudem písať veľa, pretože som trošku nahnevaná kvôli škole. Von je tak prekrásne, lenže ja musím sedieť doma a učiť sa na asi najsprostejší zápočet, pričom mi nič nedáva zmysel. ****! Dúfam, že máte lepší deň, no. :)




Top - F&F
Shorts - Secondhand
Shoes - F&F
Sweater - H&M
Earrings - H&M
Sunglasses - Gucci


2 comments:

  1. Oh draha, drzim prsty s tym zapoctom :/ Ja mam jeden v stredu, cize ma zajtra caka superultramegacool sprtaci maraton :///

    ReplyDelete
  2. To je korzet alebo body ? :-O je krasneee

    ReplyDelete