Friday, April 22, 2011

Back from hospital


Hi everyone! :) I´m back from hospital, finally blogging again. 
I´m so happy that: 
a) everything went well
b) I woke up from anesthesia
c) it doesn´t hurt as much as yesterday
d) my leg will be pretty again in a month
e) I´m home, I can eat normal food and blog again.
I´m sad though, because:
a) it still hurts when I move
b) I have so many bruises and scars now
c) I have to wear bandages on my leg 24 hours a day for 2 weeks, later 12 hours a day for next 2 weeks
d) I can´t really walk normally.

Those are the reasons why I probably won´t be posting any photos of new outfits for next month. But I will focus on DIYs, finds and fashion posts. I can´ wait till this month will end. :P
Btw, this treasure was just waiting for me in mom´s old closet. It´s real leather and 30 years old.:)

Ahoj všetci! :) Som späť z nemocnice, konečne opäť bloggujem. :)
Som šťastná, že:
a) všetko prebehlo v poriadku
b) som sa prebrala z anestézy
c) už to nebolí tak veľmi ako včera
d) moja noha bude opäť pekná už o mesiac
e) som doma, môžem jesť normálne jedlo a bloggovať.
Som ale smutná, lebo:
a) stále to bolí keď sa pohybujem
b) mám strašne veľa modrín a rán/jazvičiek
c) musím nosiť obviazanú nohu 24 hodín denne počas dvoch týždňov a neskôr počas ďalších 2 týždňov 12 hodín denne
d) nemôžem normálne chodiť.

Toto sú dôvody, prečo asi nebudem postovať fotky nových outfitov budúci mesiac. Ale budem sa snažiť sústrediť na DIY, úlovky a módne príspevky. Nemôžem sa dočkať kedy tento mesiac skončí.:P
Btw, tento poklad na mňa čakal v mamkinom starom šatníku. Je z pravej kože a má viac ako 30 rokov. :)


                          

4 comments:

  1. Jéj ty jsi byla v nemocnici. Tak přeji brzké uzdravení, ať je noha v pořádku. :)
    Ta kabelka je stylová, super poklad. :)

    ReplyDelete
  2. chuda_:((skore uzdravenie a kabelka je uuzasna)

    ReplyDelete
  3. skore uzdravnie, a nech ta to tolko nebolka;)

    ReplyDelete
  4. Takové staré poklady po maminkách jsou nejlepší:)

    ReplyDelete