Thursday, April 28, 2011

Cause I'm a gypsy... But are you coming with me? I might steal your clothes... And wear them if they fit me ;)

That´s how I feel in this maxi skirt. It definitely draws attention. :)
Btw, I was on TV today. You couldn´t really watch me though. :) We went to slovak television with my classmates today to just get to know the place better. I was reading text from the screen and camera was filming me. My teacher said I looked good on tv, very professional but I need to work on my speech. I guess it´s because my accent. :)
Have you ever been on tv?:)

Presne tak sa cítim v tejto maxi sukni. Určite priťahuje pozornosť. :)
Btw, dnes som bola v tv. Nemohli ste ma ale vidieť. :) Dnes sme so spolužiakmi šli do STVčky, aby sme sa trošku zoznámili s miestom. Filmovala ma kamera, keď som čítala z čítačky, čo môj profesor zhodnotil tak, že vyzerám dobre na obrazovke, profesionálne, ale musím popracovať na mojom jazykovom prejave. Myslím, že to bude kvôli môjmu prízvuku. :)
Boli ste niekedy v tv vy? :)





Top - Gate, Shoes, Sweater - H&M, Belt - Zara, Skirt, Bag - Secondhand, Bracelet - Terranova, Earrings - Random, Sunglasses - Forever21

7 comments:

  1. v televizi jsem byla několikrát, vždycky se mi podaří potkat někde štáb.. naposledy včera v zoo :D

    ReplyDelete
  2. Ja som bola asi dvakrat v televinznych novinach ale iba cistou nahodou ako okoloiduci :D

    ReplyDelete
  3. oo tá sukňa je ovela lepšia ako na vešiaku!

    ReplyDelete
  4. Mne sa najviac páčia tvoje balerínky!:)Zlatá je túto sezónu IN a sú fakt krásne!:)
    emmaknowsall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Takže niekto sa pripravuje na výmenu Ďurianovej, čo? B) :D
    a áno, v TV som bol v školke, v mestskej televízii a samozrejme som zožal veľký úspech.
    :D

    ReplyDelete
  6. Dlhá suknička má chladnou nikdy nenechá.. :) a ešte keď ti aj super padla! Skvelé!

    ReplyDelete