Thursday, April 14, 2011

I can't color enough, I would color all day every day If I had my way, I would use every crayon in my box.:) - Samantha Jones (Sex and the city)

This quote is obviously not about coloring. I certainly love the thing that Samantha ment but this post is about real colors. Today I got inspired a little bit by Gucci S/S 2011 collection. Bright colors. So I mixed orange, purple, gold and grey together and the result is this.
Btw, I have found a great red carpet style dress today in secondhand but more about it later. :)

Tento výrok je očividne nie o maľovaní. Milujem činnosť, ktorú má Samantha na mysli, ale tento post je o skutočných farbách. Dnes som sa trošku inšpirovala kolekciou Gucci na S/S 2011. Výrazné farby. Takže som zmixovala oranžovú, fialovú, zlatú a sivú, a toto je výsledok.
Btw, našla som dnes úžasné šaty v štýle vhodnom na červený koberec v secondhande, ale o tom viac neskôr. :)





Skirt - Secondhand
Top - Gate
Sweater - Pull&Bear
Bag - Secondhand
Flats - H&M
Belt - Zara
Bracelets - Vintage, Terranova
Earrings - H&M
Sunglasses - Random


My inspiration. :)

7 comments:

  1. milujem tu scenku :D vzdy ma pobavi

    ReplyDelete
  2. Ooooo tlieskam, pre mna jeden z naj outfitov, co som u teba videla! Krasne zladene a ta tasticka je zabijacka, CHCEM!

    ReplyDelete
  3. skvelú sukňu máš !

    ReplyDelete
  4. bohovská je tá sukňa! <3

    ReplyDelete
  5. your skirt is great! looks good on u!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. o, velmi elegantne a super "attitude" :-)

    ReplyDelete
  7. áno, skvelá kombinácia.

    ReplyDelete