Wednesday, April 20, 2011

I know it's not perfect, but it's life. Life is messy sometimes. - Grey´s Anathomy

I´m in hospital- waiting for my surgery as I told you a couple of days ago. This place is definitely depressing, full of mean doctors (they must be on something, they are doctors!:D) and really old people. I absolutely hate hospitals. Who doesn´t? Maybe doctors and nurses. :) So I will try to be positive: the view from 5th floor is great, the food is bad but healthy and.... Ok, I can´t. This is impossible. :) I will continue with positive attitude. Only couple of hours (at least 39) and I´m home. Yaaay! :D
Have you ever been to hospital for a longer time?

Som v nemocnici- čakám na moju operáciu, ako som Vám spomínala pred pár dňami. Toto miesto je skutočne depresívne, plné hnusných doktorov (musia na niečom fičať, veď sú to preboha doktori!:D) a veľmi starých ľudí.  Nenávidím nemocnice. Kto ich len tak môže mať rád. Možno tak doktori a sestričky. :) Takže budem sa snažiť byť pozitívna: výhľad z piateho poschodia je skvelý, jedlo  hnusné, ale zdravé a ... Ok, nedokážem to, je to nemožné. :) Odteraz len pozitívny postoj. Už iba pár hodín (aspoň 39) a som doma. Jeeej! :D
Boli ste Vy niekedy v nemocnici na dlhší čas?




Dress - H&M
Blazer - Emporio Armani (Secondhand)
Necklace with squirrel - H&M
Necklace - Guess
Shoes - Guess
Bag - Secondhand
Belt - Terranova

10 comments:

  1. tak přeju ať to dobře dopadne! a skvělý outfit :)
    www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Naposledy som bola v nemocnici ked som mala 8 rokov, strávila som tam 4 dni a stačilo mi, stále som len plakala :D

    krásne šaty a sako je bohovské!!! :)

    ReplyDelete
  3. krasne sako, take by sa aj mne zislo

    ReplyDelete
  4. To se mi hrozně moc líbí:) Hlavně blejzr a kabelka:)

    ReplyDelete
  5. Bola, bola...a nie raz... je to des. Nech ti to zbehne...krasna kabelka.

    ReplyDelete
  6. Bola, ale moc si z toho nepamätám. Veľmi evľa som vtedy spala,a jedla som len to, čo mi priniesla návšteva, ovocie, džúsiky. :D Tak nech ti to rýchlo zbehne :*
    emmaknowsall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Tak držím palce :)
    A moc ti to sluší, nádherná kabelka :)

    ReplyDelete
  8. Nemocnice jsou hrozné, člověku je tam snad ještě hůř než když tam přišel :-/ tak snad budeš brzy v pořádku :)

    Kdyžtak koukni k nám :)

    demodedesigners.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. chcem tvoje šaty! <3

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší...to sako je perfektní:)

    ReplyDelete