Friday, April 15, 2011

I´m not weird. I´m limited edition. ;)

I like this outfit because it really makes me smile each time I wear it. I don´t know why, maybe it´s the summer feeling it gives me. :) Even though I´m smiling, I´m really dissapointed. I went to an event called LA FEMME Mango shopping night- after you register on one website, they send you an invitation that guarantees you - 25% discount on the whole collection and when you shop you were supposed to receive special bag. Winter event was couple months ago- I received nice bag, mascara, magazine and the atmosphere was good because of the dj playing good music. Today´s summer event was a total fiasco.  They didn´t even collect the invitations that you were supposed to print like before, the bag was just a plain shopping bag and all clothes and accessories were overpriced as hell- plain T-shirt for 30 euros and a clutch for 80?!
Are you serious?! Big dissapoinment.

Tento outfit mám veľmi rada, lebo spôsobuje to, že sa usmievam stále, keď ho mám na sebe. Neviem prečo, možno preto, lebo mi prináša krásne letné pocity. :) Aj keď sa usmievam, som veľmi sklamaná. Dnes som bola na LA FEMME Mango shopping night- veď viete, zaregistrujete sa, dostanete mailom pozvánku, ktorá Vám zaručuje 25%-tnú zľavu na celú kolekciu a keď nakupujete, tak by ste pri každom nákupe mali dostať špeciálnu kabelku. V zime to bolo super- dostali sme s kamoškami celkom pekné tašky, riasenky, LA FEMME a atmosféra bola super vďaka dj, ktorý naozaj hral super hudbu. Dnes to bolo totálne fiasko. Pozvánky, ktoré bolo potrebné si vytlačiť ani nezbierali ako predtým, taška bola naozaj nákupná látková taška a všetok tovar bol tak neskutočne nadcenený, že som sa nestačila čudovať. Obyčajné tričko za 30 eur a malá kabelka za 80?!
Myslíte to vážne?! Veľké sklamanie.



Skirt - Secondhand
Top - H&M
Belt - Secondhand
Flats - Peacocks
Bag - Secondhand

6 comments:

  1. tenhle outfit mi přijde tak moc letní, že mě to až děsí :D

    ReplyDelete
  2. Pockaj zlato, snad si takto nebola dnes vonku? Ja som totiz skoro umrzla :((( It sucks! (teda myslim pocasie, nie tvoj outfit)
    BTW Mango shoping night - ja som napokon nesla, som racionalne uvazila, ze NIC NEPOTREBUJEM :) A vidim, ze som dobre spravila.

    ReplyDelete
  3. toto je opravdu dolce]]

    ReplyDelete
  4. moc ti to sluší, jinak tě následuji, máš to tu moc super! kdybys chtěla i ty mě následovat, budu moc ráda, kdyžtak zde -> www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jé vypadáš tady moc mile. :) Ta sukýnka se mi líbí, je hezká!

    ReplyDelete
  6. jeej, pekny outfit, aj ja chcem na taku suknu natrafit v sekaci :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    ReplyDelete