Friday, April 29, 2011

It only hurts until the pain goes away :)

Uff. I´m feeling so sick today. I went to school but I had to come home earlier because of that. Even though I was on antibiotics for the past week, I have a fever, my head hurts, my throat is sore and I´m caughing a lot. I need to get well because my friend came back home for a couple of days from China and I want to see him tomorrow. 
I really don´t have any appetite but I have to eat. So I´ve created something healthy- mix of broccoli, baby carrots, baby corn and tuna (last pic). Maybe the vitamins will help me. :)
Do you have any recipes to help you cure cold? :)

P.S.: For my new article on shiz, click here. :)

Uff. Cítim sa dnes strašne zle. Preto som aj síce šla do školy, ale vrátila som sa skôr. Aj napriek tomu, že som bola na antibiotikách celý minulý týždeň, mám teplotu, moja hlava bolí, hrdlo tiež a dosť kašlem. Musím sa dať dokopy, pretože sa mi vrátil kamarát z Číny na pár dní, tak by som ho zajtra chcela vidieť.
Nemám chuť do jedla, ale musím jesť. Takže som vytvorila toto zdravé čosi- mix brokolice, baby karotky, baby kukurice a tuniaka (posledná photo). Možno mi vitamíny pomôžu. :)
Nemáte náhodou nejaký recept na vyliečenie nádchy/toho čo mám ja? :)

P.S.: Pre môj nový článok na shiz kliknite tu. :)




Top, Bracelets - H&M, Pants - Secondhand, Belt - Mango, Shoes - Primark, Necklace - Swarovski, Sunglasses - Forever21


8 comments:

  1. Máš moc pěkný krajkový top, sluší ti. Doufám, že budeš brzo zdravá! :*

    ReplyDelete
  2. ten mix vyzerá chutne! :)) Tie balerínky sú suprové ;-)

    btw, na mojom blogu prebieha giveaway.budem rada, ak nakukneš ;-)

    ReplyDelete
  3. ten tvůj styl je uplně awesome!
    www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak to asi nebude nadcha :( Skus vecer pred spanim Theraflu.

    ReplyDelete
  5. ty jedna, bright crystal bola moja druha drahsia vona, a tiez ho milujem len mam niekedy chut skusit nieco nove, normalne raz spoluziak, ze kto to tu tak pekne vonia:D

    ReplyDelete
  6. your shirt is great!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hehe, tak to má být, sladěná i s obinadlem:D

    ReplyDelete
  8. Anonymous03:19

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete