Wednesday, April 13, 2011

Keep your head up high, beautiful, they would love to see you fall.

Ok, I know I gossip sometimes. I´m a woman. It´s natural for me. :) But I do it to people´s faces not behind their back. Maybe this sounds hateful but when somebody is laughing behind your back at you because you are not tanned (dark chocolate shade), not wearing enormous neckline and showing all you´ve got from your mama like her, that is really stupid for me. I´m sure that everyone has a different opinion about style but I had to write something about it because it irritates me. I guess I just need to continue to dress like I want to irritate them back. ;)
Do you have experiences like this?

Ok, viem, že niekedy si rozprávam s kamoškami všelijaké pikošky. Som žena. Je to pre mňa prirodzené. :) Ale preferujem povedať to ľuďom priamo do očí. Možno to znie nenávistne, ale keď sa na vás niekto smeje iba preto, že nie ste vysolárkovaná do odtieňa tmavej čokolády, nenosíte enormný výstrih a neukazujete všetko, čo sa len dá, tak ako dotyčné, tak to je pre mňa dosť hlúpe. Viem, že každý má iný názor na štýl, ale musela som na to niečo napísať lebo ma to dosť irituje. :) Myslím, že asi budem musieť pokračovať v obliekaní sa ako chcem ja, aby som ich iritovala späť. ;)
Máte podobné zážitky Vy?





Pants - H&M
Top - Bershka
Sweater - H&M
Jacket - H&M
Shoes - F&F
Bag - Guess
Glasses - Gate
Necklace - Swarowski

8 comments:

  1. Medzi kamarátkami oblečenie nerozoberám, ak si to myslela takto. Skôr keď vidím nejakú babu tak si v duchu poviem, čo by som zmenila a čo by som nechala tak ako je. A u teba je všetko Okey, all right.

    amourauvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tiez mi raz jedna kamoska zacala vraviet do toho co si mam kupit a co nie.. a uz sa spolu viac menej nebavime O:-)

    ReplyDelete
  3. Mne raz chceli vylepit 3 holky a 2 chalani ked som isla do skoly.Mala som cierne saty :D klobuk cierny kabatik :D chapes ? .. 47 minut tj. cela cesta do skoly mali blbe poznamky :D aja som nechapala preco.Asi pre tu ciernu no.. ./ :) treba mat v p .. :)

    ReplyDelete
  4. Preto sa netráp:) Hlúpe reči hlúpych ľudí. :)

    ReplyDelete
  5. kasli na to, be yourself!

    ReplyDelete
  6. Amazing top! I am in love with your wonderful outfit!

    ReplyDelete
  7. Anonymous17:50

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete