Sunday, April 24, 2011

Strawberry mojito

That is what this outfit reminds me of. I know, I said that I maybe won´t be posting any new outfits for probably a month, but I couldn´t resist it.:) When I´m back from hospital, I´m constantly in sweatpants and tank top so I wanted to dress pretty if not for me then at least for my boyfriend :) So he took some pics of me but don´t worry, I was on the street just for 5 minutes, then I went back to bed to continue with my healing process. :)

To je presne to, čo mi tento outfit pripomína. Viem, povedala som, že asi už aspoň mesiac nebudem postovať nové outfity, ale nemohla som odolať.:) Keď som späť z nemocnice, stále nosím iba tepláky a tielka, tak som sa chcela  obliecť pekne keď už nie pre seba, tak aspoň pre môjho priateľa. :) Tak mi urobil zopár fotiek, ale nebojte sa, na ulici som bola možno 5 minút a hneď potom som sa vrátila do postele, aby som v hojení pokračovala ďalej. :)





Top - Gate
Pants - Gap (Secondhand)
Belt - Mango
Bag - Vintage
Bracelet - Primark
Shoes - Primark
Bandage - Pharmacy :))))))

10 comments:

  1. Moc Ti to sluší, kočko! :) Velice se mmi líbí tvoje halenka a balerínky.
    Doufám, že tvoje nožka bude brzy v pořádku!

    ReplyDelete
  2. heh, ten pocit poznam - po chate, lyzovacke, stane, chorobe mam tiez potrebu byt zasa raz za peknu :-) tak nech sa ti to rychlo lieci :-)

    ReplyDelete
  3. prajem skoré uzdravenie ;-)

    ReplyDelete
  4. lovely top & great blog! xoxo

    www.my-life-is-untitled.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. no ešteže si sa vrátila do postele, ja už som sa zľakla, že si písala, ako nebudem postovať a veselo beháš po uliciach:D, ale doprajem ti to,keď len na 5 minút:)

    ReplyDelete
  6. veľmi milé botičky!

    ReplyDelete
  7. jako princezna! moc ti to sluší :)
    www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. to je prekrásne! <3

    http://sweetladylollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Krásné boty,pásek,kabelka. Ale co je fakt skvost je ten obvaz!!!;D
    Uzdrav se brzo:)

    ReplyDelete
  10. Mám ho!
    Zara kabát béžový jeden!

    ReplyDelete