Tuesday, April 26, 2011

Your voice was the soundtrack of my summer ;)

I was out of the house for the first time since the surgery. 5 days at home! Aargh! So I at least went to the train station to say goodbye to my boyfriend because he´s going back to Bratislava. Today is such a pretty day, flowers are smelling good, some corners on the street not, birds and some homeless people under influence are singing and secondhands have everything for 1 euro. Can I ask for more?! :D So I went to one and because I still can´t walk a lot I was there only a couple of minutes. This psychedelic colorful maxi skirt (last pic) was just waiting for me there. I was against this maxi skirt trend but I think I have to do something about it ;)

Dnes som bola von z domu po prvý raz od operácie. 5 dní doma! Aaaaargh! Tak som aspoň šla na stanicu rozlúčiť sa s priateľom, lebo odchádzal späť do Bratislavy. Dnes je taký krásny deň, kvetinky voňajú, niektoré rohy na uliciach teda ale určite nie, vtáčiky a opití bezdomovci spievajú a secondhandy majú všetko za 1 euro. Čo by ste viac mohli chcieť? :D Tak som do jedného vošla a keďže ešte stále nemôžem veľmi veľa chodiť, ostala som tam iba pár minút. Táto psychedelická farebná dlhá sukňa (posledná fotka), tam na mňa čakala. Bola som dosť proti trendu dlhých sukní, ale myslím, že s tým bude treba niečo urobiť. ;)




Pants - Via Appia; Top - Terranova; Blazer, Squirrel necklace - H&M; Bag, Shoes - Primark; Earrings -vintage; Sunglasses - Gucci; Bandages - Pharmacy :)




5 comments:

  1. Tvoje nohavice a kabelku oddnes milujem! :)
    emmaknowsall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oh aj v BA sú teraz skáče za euro, ale asi nejdem do školy lebo som chorá :-/

    inak vítam ťa v našej shiz rodine!

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší blondýnečko jedna :)
    www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jejda tá kabelka je prekrásna ! :)

    ReplyDelete