Friday, May 20, 2011

B-A-C-K! :)

So, I´m back after a week in Bratislava. It was so great and I have so many great memories. Thank god my camera captured some of them. You can see them right after my today´s outfit - dress from new secondhand in Bratislava. :)

Takže som späť po týždni v Bratislave. Bol skvelý a mám toľko super spomienok v hlave. Našťastie môj foťák zachytil niektoré z nich. Môžete ich vidieť hneď za mojím dnešným outfitom - šatami z nového secondhandu otvoreného na Dunajskej :)




Dress - Secondhand, Earrings - vintage, Flats, Belt - Peacocks, Bag, Bracelets - H&M, Sunglasses - Gucci

Moments section
I have found out that one of the best things to do is to have a picnic with some fruits and champagne. :) / Zistila som, že jedna z najlepších vecí, aké môžete robiť, je mať piknik s ovocím a šampanským. :)

I´ve learned that even after coming back home there can be surprise waiting for you in your room like this beauty from my mom. / Odteraz viem, že aj keď sa vrátim domov, môže ma prekvapenie čakať priamo v izbe, ako táto kráska od mum.

Now I know how architects party - they showed me it (one of them is babô - in reality such a nice girl!:) learned me how to do it. :P - Picture is obviously missing. / Tiež viem, ako správne žijú architekti (jedna z nich je babô - v skutočnosti veľmi milá osôbka! :)  - ukázali mi to v priamom prenose. :P - Fotka chýba z očividných dôvodov. :)

Clothes section
Secondhands attract me everywhere I go and when the price is only 1,75 euro, why hesitate? I got some great oldschool shorts, funky harem pants, black maxiskirt and white dress. / Secondhandy ma priťahujú všade, kam idem, no a keď cena je iba 1,75 eura, prečo váhať? Mám super oldschoolové šortky, funky háremky, čiernu maxisukňu a biele klasické šaty.

I went to Galeria Cvernovka on Vintage Bazaar and this is the result. / Skočila som aj do Cvernovky na Vintage Bazár a toto je výsledok.

These were on sale and when they saw me they started to scream for me to buy them. Really! :) / Tieto boli na sale a keď ma zbadali, začali na mňa kričať, nech ich kúpim. Naozaj! :)

Creatures Section
Giraffes are not that big as they seem. :) / Žirafy nie sú až také veľké ako sa zdajú. :)

Hippos can kiss too. :P / Hrochy sa tiež bozkávajú. :P


Wild pigs run out of their cage. And then we chase them in the forest. (I´m not lying!:) / Malé svinky utekajú z výbehu a potom ich naháňame my dvaja v lese. (Teraz neklamem!:)

Someone wants to have me for a dinner. (Now I´m lying. :) / Niekto ma chce na večeru. (Až teraz klamem. :)




5 comments:

  1. tá posledná foto! :D

    ReplyDelete
  2. ta posledna fotka nema chybu!:)

    ReplyDelete
  3. moc ti to slusi!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. no vitaj, ja som nejak prehliadla ze si v BA, a ze kam si sa stratila :) Pekne ulovky mas!

    ReplyDelete
  5. Žlutá barva ti sluší! A to poslední fotka fakt nemá chybu. :D

    ReplyDelete