Friday, May 06, 2011

If a girl looks swell when she meets you, who gives a damn if she´s late? Nobody. - The Catcher in the Rye

Today is Thursday, my weekend is starting. :) I don´t have school tomorrow, my boyfriend is coming home, sister too, I have tickets for tomorrow´s ice hockey championship match and I´m wearing this polka dot skirt. Just mentioning a couple of things that made my day today. Only one thing missing is my Vespa (like the one on the last pic)- but that is just a dream for now. :)
I think that woman has to own at least one piece of clothing/accessories/pair of shoes that make her feel special.  I guess this skirt can become one of those for me. :)
Do you have one? If yes, what is it?

Dnes je štvrtok, začína mi víkend. :) Zajtra nemám školu, môj drahý je na ceste domov, moja sestra tiež, mám lístky na zajtrajší hokej a oblečenú mám túto bodkovanú sukňu. Iba spomínam pár vecí, ktoré mi dnes spríjemnili deň. Jediná chýbajúca vec je moja Vespa (taká ako na poslednej fotke)- ale to je zatiaľ iba sen. :)
Myslím, že žena by mala vlastniť aspoň jednu vec z oblečenia/doplnkov/topánok, ktorá jej stále pri nosení prinesie pocit, že je jedinečná. Táto sukňa má potenciál stať sa jednou z takých vecí pre mňa. :)
Vlastníte vy takú vec? Ak áno, čo je to?





Skirt - Secondhand, Earrings, Bag - Vintage, Belt - Mango, Shoes - Primark, Top, Bracelets - H&M, Sunglasses - Gucci





A pre môj nový článok na shiz, klik sem. :)


8 comments:

  1. Tak niekto bude mat super vikend :)
    a btw, Vespa je aj mojim mensim snom, velmi by sa mi pacilo mat nieco take:)
    a btw number 2: skvely outfit!

    ReplyDelete
  2. fuu, teraz si ma normalne prinutila zamysliet sa, ale akosi nenachádzam odpoved, ja to mam skor ako rocne obdobia, najdem si nieco, co by som dokazala nosit denne:d Ale asi v podpatkoch sa citim tak nejak inak:D Som to napisala ako ...:D

    ReplyDelete
  3. ta sukna je fakt nadherna :) a jedinecna

    ReplyDelete
  4. znovu si krásna! :))

    ReplyDelete
  5. aww you look soooo pretty!! that skirt is absolutely beautiful :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sukýnka je super!:) Já to mám podle nálady:)

    ReplyDelete
  7. Moc krásne veci! Mňa dostali asi najviac suknička a náušnice ;)

    ReplyDelete
  8. ta sukna je neskutocna!

    ReplyDelete