Sunday, May 08, 2011

There aren't enough days in the weekend.

I´m having a great weekend so far. My boyfriend is home, my sis too, yesterday we went to an ice-hockey championship game and also took some pics with Gooly- he is so soft and cute! I told you, I´m like a child sometimes. :P
What about you? How is your weekend?

Mám skvelý víkend. drahý mi prišiel domov, moja sestra tiež, včera sme boli na hokeji a tiež sme sa fotili s Goolym- je strašne mäkký a jedoducho rozkošný. Už som Vám to spomínala- niekedy som fakt ako deco :P
Ako sa máte vy? Aký máte víkend?


Dress - Secondhand, Shoes - Primark, Belt - Peacocks, Jacket - H&M, Bag - Mango, Leggings - Terranova, Sunglasses - Gucci, Headband - Random


4 comments:

  1. jeej tak aspon mas peknu fotku:)), a zase mas tu peknu kabelku!:)

    ReplyDelete
  2. tá posledná fotka je skvelá :)

    ReplyDelete