Tuesday, May 10, 2011

Today a reader, tomorrow a leader. ;P

I had such an amazing weekend but now after my boyfriend and my sis are back in Bratislava I have to focus on studying again. :/ There is a chance that I will go there this weekend but there are so many cirumstances that have to go right so I cant look forward to it...
Btw, I´m not wearing any bandage!! I have o wear these special tights, but I´m still glad. :)

On the second pic is the book I´m reading- The little black book of style by Nina Garcia. I like fashion books because obviously I love fashion and I really wanted to be a fashion stylist when I was younger. I´m wondering why I´m reading it this late- I have it for like 4 years. :)
Do you like fashion books?

Mala som taký skvelý víkend, ale teraz keď je môj drahý aj so sestrou späť v Bratislave, musím sa opäť sústrediť na učenie. :/ Je šanca, že sa tam dostanem tento víkend, ale nemôžem sa na to tešiť, pretože veľmi veľa okolností musí vyjsť...
Btw, nemám na sebe obväzy!! Musím síce nosiť tieto špeciálne pančušky ešte nejakú dobu, ale aj tak som rada. :)

Na druhej fotke je kniha, ktorú práve čítam- The little black book of style od Niny Gacie. Mám rada knihy o móde, pretože očividne mám rada módu a keď som bola mladšia, strašne som sa chcela stať stylistkou. Čudujem sa, že ju čítam až takto neskoro- mám ju už asi 4 roky. :)
Máte radi knihy o móde?




Skirt - Secondhand, Top - H&M, Shoes - Primark, Belt - Mango, Sunglasses - Gucci, Bracelet, Earrings - F&F



6 comments:

  1. ach, aké krásne knihy! prídem ťa pozrieť. môžem? <3

    ReplyDelete
  2. gratulujem k zbaveniu sa obvazov:))!!!a drzim palce, aby okolnosti vysli!

    ReplyDelete
  3. akože dievča, pre tie knihy by som zas vraždil ja :D
    a na bazarte som bohužiaľ nebol, osud mi nedoprial :D ale tak tento tyždeň tam je zas prehliadky, tak možno pôjdem. :D

    ReplyDelete
  4. Sluší ti to, kočanda. :)

    ReplyDelete
  5. a co bolo na tom bazarte? Stalo tam nieco za to?

    mozno robim chybu, ale voci takymto akciam som u nas apriori skepticka :(

    Super knizky, par z nich mam aj ja, ale hlavne tak na listovanie :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous13:37

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete