Sunday, May 29, 2011

A woman's mind is as complex as the contents of her handbag; even when you get to the bottom of it, there is always something at the bottom to surprise you! - Billy Connelly

I´m in Bratislava. I came to surprise my man but really the weather surprised me.
This is the outfit I will wear tomorrow (it´s supposed to be warmer) because I came here expecting temperatures 22°C and higher but now is 12°C and I didn´t even bring a coat!
Btw, I got a gift from my mom- 2 pairs of sandals. The ones I´m wearing and the ones from previous post. Gorgeous, isn´t she?:)

Som v Bratislave. Prišla som prekvapiť drahého, ale to, čo prekvapilo mňa, je počasie.
Tento outfit budem mať na sebe zajtra (malo by byť teplejšie), pretože som očakávala teploty 22°C a vyššie, lenže je 12°C a ja som si ani nepriniesla kabát!
Btw, dostala som darček od mamky- 2 páry sandálok. Tie, čo mám na sebe a tie, ktoré som na sebe mala v minulom poste. Úžasná, no nie? :)





Jumpsuit (originally Hennes collection by H&M) - Secondhand
Top - Terranova
Belt - Mango
Bag - Guess
Sandals, Earrings - F&F
Sunglasses - Forever21
Bracelet - Primark


10 comments:

  1. puntíkatá, keď sa lepšie pozrieš, v tieni toho vína vpravo je tvoj drahý :-D

    nie nie doma som.

    ReplyDelete
  2. aaa h&m šatka.

    ReplyDelete
  3. skoda ze nie je detail tych topanociek vyzeraju fakt dobre len by ma zaujmal opatok(platforma), ale hadzes tu na nas stale zaujimavejsie a zaujimavejsie outfity

    ReplyDelete
  4. jee strasne ti to slusi
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous06:05

    Pre mňa si najlepšie sa obliekajúca slovenská fashion blogerka :)

    ReplyDelete
  6. Ďakujem Vám všetkým krásne :)

    ReplyDelete
  7. skvělý look! Moc Ti to sluší, modelko! :)

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit :-)
    http://klerfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nádherný šaty

    ReplyDelete