Friday, June 10, 2011

80. :)

Oh god. I wanted to write about something else, but I saw this number and it made me so happy, that I can´t. 80. There is 80 of you following me now and I really want to say: THANK YOU. :)

Btw, I went out for a drink yesterday and I had this outfit on.

Oh bože. Chcela som písať o niečom inom, ale zbadala som toto číslo a som preto veľmi šťastná, takže nemôžem. 80. Je Vás 80, ktorí ma followujete, takže Vám chcem povedať len: ĎAKUJEM. :)

Btw, včera som skočila na drink a na sebe som mala toto. 




Dress, Shoes, Bag - Secondhand
Bracelets, Squirrel necklace - H&M
Plain necklace - Guess

13 comments:

  1. Ouch. :-O Sexy! A tie topánočky! Btw- do akých sekáčov chodíš?! V Ke? Ocením typy! :)
    A robím v Optime v esotiqu, takže príď pozrieť. ;)

    ReplyDelete
  2. sranda, to su tie sekacove cipkovane...na tebe vyzeraju tak o tri triedy lesie, ako na fotke samostatne :) Alebo inak povedane, you made the dress :)))

    Emma, ty robis v Esotiqu? Tam chodievam obcas, moj oblubeny obchod na gatky :)

    ReplyDelete
  3. Na tebe ešte krajšie! Nádhera :-))

    ReplyDelete
  4. To čo tam máte za sekáče keď si tam také skvelé veci nakúpila

    ReplyDelete
  5. velmi sexy :ˇ) a blahozelam k 80tke :)

    ReplyDelete
  6. bílá ti vážně sluší :)
    th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ďakujem Vám krásne :*

    ReplyDelete
  8. kráááásny nahrdelníííík :))

    ReplyDelete
  9. gratulujem k osemdesiatke Zuzi :)
    a btw, na 8O vyzeráš stále dobre! :P :D

    ReplyDelete
  10. tie saty su neskutocne!

    ReplyDelete
  11. skvelé šaty :)

    ReplyDelete
  12. tie šaty sú mega! :)už dlhšie hladám v sekáčoch nejaké pekné krémovo biele :/

    ReplyDelete