Thursday, June 02, 2011

Big girls need big diamonds. - Elizabeth Taylor

I was wearing this outfit today. A combination of sexy and decent.
I´ve found this sexy D&G top/corset last week in Bratislava´s secondhands. I love how it creates the illusion of the lacy bra showing underneath. Skirt is from secondhand in Košice. Shows just a little bit of skin, not too much. And I combined it all with vintage earrings that look a little bit like diamonds. :)
And I promise I will take some pics of secondhand treasures I have found in Bratislava but later. :)

Dnes som na sebe mala tento outfit. Kombinácia sexy a slušného.
Tento sexy D&G top/korzet som našla minulý týždeň v bratislavských secondhandoch. Páči sa mi, ako vytvára ilúziu vykúkajúcej čipkovej podprsenky. Sukňa je zo secondhandu v Košiciach. Ukáže trošku kože, ale nie až príliš. A celé som to skombinovala s vintage náušnicami, ktoré trošku pripomínajú diamanty. :)
A sľubujem, odfotím moje secondhandové poklady, ktoré som našla v Bratislave, ale až neskôr. :)







Top/Corset (originally D&G), Skirt - Secondhand
Heels - Guess
Earrings - Vintage
Bracelets - H&M
Sunglasses - Gucci

8 comments:

  1. vyzera to spolu vynikajuco :) zatial zo vsetkych tvojich outfitov, tento u mna vedie :)

    ReplyDelete
  2. proste úplna NÁDHERA!! to je úlovok!

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete
  3. Baron je šarplaninec, je to nejaka zaujimava rasa z Balkanu, ale namiesto sarplaninca by som pouzila slovo sialenec :) dik za koment :)

    ReplyDelete
  4. jo, Ke a okolie, a ako pozeram na svoj email, v sobotu sa asi stretneme :)

    ReplyDelete
  5. mne prisiel email, ze v sobotu sa kona zraz blogerov a mne tam pisali ze sa zucastnis aj ty, a asi aj foly a becca :)

    ReplyDelete
  6. daj mi email, bude to tak jednoduchsie :) alebo teda, tu je moj: adparka@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ty šaty ti naprosto sluší .)
    th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ten vrch je dobrý sexy!!
    btw, mne žiadny mail neprišiel o zraze..ale i tak by som nemohla, keďže som v prahe..ale užite si to!:)

    ReplyDelete