Sunday, June 12, 2011

Details

No ouftit today. My last final is on Tuesday so I spend the whole day at home just studying. Here are some details. :)

Dnes žiadny outfit. Poslednú skúšku mám v utorok, takže trávim celý deň doma iba učením. Tu je zopár detailov. :)

The thing I use the most (except my brain:). / Vec, ktorú používam najviac (okrem rozumu:).


What I´m wearing part 1- my man´s t-shirt. / Čo mám na sebe časť 1 - tričko môjho chlapa.

What I´m wearing part 2 - heart print satin H&M shorts. / Čo mám na sebe časť 2 - srdiečkové saténové H&M šortky.

Gift.  / Darček. 

The sky from my balcony. / Nebo z môjho balkóna.

3 secondhand dresses I have bought for 0,75 euro 2 days ago. :) I just have to pass the last final and I can wear them outside! / 3 šaty zo secondhandu, ktoré som kúpila pred 2 dňami za 0,75 eur. :) Teraz už len zvládnuť poslednú skúšku a môžem ich nosiť von!

Lunch. / Obed.

Btw, sorry for a post like this but the only thing I think about is slovak literature. / 
Prepáčte za takýto post, ale jediná vec, nad ktorou rozmýšľam je momentálne Dominik Tatarka, povojnová literatúra, Tisícročná včela, Jasanica a nechcite, aby som pokračovala. :)

7 comments:

  1. Tak ja mám v utorok predposlednú skúšku (snáď!). Držíme si prsty :)
    a ináč, ja zvýrazňovač niekedy používam viac ako rozum :)

    ReplyDelete
  2. drzim palce :ˇ)

    ReplyDelete
  3. super komentar k zvyraznovacu:DD

    ReplyDelete
  4. Těším se na fotky šatů!:)

    ReplyDelete
  5. Ty fotky! Nejhezčí!!

    ReplyDelete
  6. teda ten lunch! neskutočnu chuť na kiwi mám :D

    ReplyDelete
  7. lovely blog!
    xxxx

    ReplyDelete