Monday, June 27, 2011

The devil wears Prada :)

My today´s secondhand shopping outfit. I was unbelievably succesful. Just scroll down. :)

Môj dnešný outfit na nakupovanie v secondhandoch. Bola som až neuveriteľne úspešná. Iba sa mrknite nižšie. :)




Shorts - Secondhand
Top - Gate
Flats - New Yorker
Bag - Guess
Sunglasses - Rue21
Headband - Gift from friend (Maťa)






Prada T-strap Wedges. 
They are sold out on neimanmarcus.com and originally cost 395$. I have bought them  for 15€. / 
Na neimanmarcus.com sú vypredané a originálne stáli 395$. Ja som ich kúpila za 15€.

 And this is how they look on the internet: / A takto vyzerajú v internetových obchodoch: 


And that is not everything. I also got another treasure but more about that later. ;P / A to nie je všetko. Našla som ešte jeden poklad, ale o tom neskôr. ;P

16 comments:

  1. tak tomu sa hovorí šťastie !! :D wow

    ReplyDelete
  2. Jsi jako panenka, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  3. tak ja sa pose... ! vau Zuzka :) vau :D

    ReplyDelete
  4. darmo, kto umí, ten umí! :) a ten čo neumí, ten čumí.. či ako to je :D

    fajný nákup!

    ReplyDelete
  5. Krásne šortky a tie nohy v nich! Mňamka!

    ReplyDelete
  6. no ja odpadnem :D !

    ReplyDelete
  7. Prada za 15 eur..nem zlý deal.. :) to kam chodis do sekacov? :)

    ReplyDelete
  8. OMG :) Sikovnica!

    ReplyDelete
  9. týjo. tak to byla z prdele klika s prominutím :D ! skvělé! a další ukaž co nejdřív, jsem zvědavá s čím zas příjdeš :P
    www.th3runway.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ďakujem Vám všetkým krásne :)
    a Katka: Textile house :)

    ReplyDelete
  11. :-O
    Zázraky sa dejú stááále :)) úžasné!

    ReplyDelete
  12. Omg, ja tam nikdy nič nenájdem a ty máš vždy takéto šťastie! Ako to robíš?! :)

    ReplyDelete
  13. si kočka, šortky s bluzkou!..
    fiha dobrý ulovok!

    ReplyDelete
  14. to je ale úlovok!!

    aj my s tvojim drahým chceme už mať po tom! že ťa zdraví, počítame ako draky!

    ReplyDelete
  15. teda ja blogujem hanba mi! :-D

    ReplyDelete
  16. gratulujem k ulovku:)

    ReplyDelete