Thursday, June 02, 2011

Fuck!!!

I went shopping with my today, just regular shopping for groceries etc. I went to look for something and she looked away from the shopping kart for just 30 seconds, not more. Then some gypsies stole her handbag. She noticed it just too late. They stole everything, all her personal stuff, credit cards, money, iPhone, car keys, sunglasses, my medicaments, everything!
I´m not a racist, but I´m so pissed I would break their arms, legs and bones if I could!!!

Dnes som s mamkou šla na bežný nákup, ako potraviny etc. Iba na chvíľku som odbehla a ona sa obzrela inam možno na 30 sekúnd, nie viac. Vtedy nejakí cigáni ukradli jej kabelku. Všimla si to až príliš neskoro. Ukradli všetko, od jej osobných dokladov, kreditných kariet, peňazí, iPhonu, kľúčov od auta, slnečných okuliarov, mojich liekov, všetko!
Nie som rasistka, ale som tak nahnevaná, že najradšej by som im dolámala ruky, nohy aj kosti!!!



I´m smiling because this photo was taken before./ Tu sa usmievam len preto, že to bolo fotené pred tým všetkým.
Harem pants - Gift from sis
Sandals - H&M
Top - Terranova
Bracelet, Necklace - Vintage
Bag - Secondhand
Sunglasses - Random

8 comments:

  1. Shit, tak to je mi fakt ľúto :((( zaslúžili by si dačo horšie, ale radšej to nebudem zverejňovať....tie haremove nohavice sú bombové, čierny top patrí k nim či je zvlášť?

    ReplyDelete
  2. nice outfit!the dress is very pretty :)i really like ur blog.i am following you.follow back if u like :)

    ReplyDelete
  3. Krasne je to cele...mama na mysli tvoj look samozrejme, nie tu bandu :(((

    ReplyDelete
  4. och, to mi je ľúto.
    nohavice sú bohovské.

    ReplyDelete
  5. :-/
    ..presne toto iste sa stalo aj mne s maminou pred rokom...takze viem co je citit tu neznesitelnu zlost a schopnost splnit vyslovene.....

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete
  6. OCh, to sa stalo aj frajerovej babke! najhoršie na tom je, že žijeme v štáte, kde proti tomu nepohnú ani prstom.
    Pozitívum dňa je-mala si super outfit! ;)
    http://emmaknowsall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Co na to říct... cikáni. Jak řekla Emma, oni tady nemají žádné hranice, dělají co chtějí a potřebovali by pevnou ruku konečně.. Je mi to líto, tak ti alespoň pochválím outfit!:))

    ReplyDelete
  8. I like your outfit :D. Your style is very nice.
    If you want, you follow me.
    I'll follow you too.

    Alla moda e con stile

    ReplyDelete