Wednesday, June 22, 2011

A girl in a bikini is like having a loaded pistol on your coffee table. There’s nothing wrong with them, but it’s hard to stop thinking about it” - Garrison Keillor

I know these days I´m just home, cleaning and not going out. But that day WILL come! And I hope it will be soon. :)
For that day I got these 2 swimsuits- animal print (meow!:) is from F&F and the sporty asymetric one is from Gate- I wanted similar one in white from Asos, but they sold it out- then Patty had it on her blog and I totally fell in love with it and I had to get it. :)
U like?

Viem, tieto dni som iba doma, upratujem a nevychádzam von. Ale ten deň raz PRÍDE! A dúfam, že čoskoro. :)
Preto som si kúpila tieto 2 plavky- so zvieracou potlačou (miau!:) sú z F&F a športové asymetrické sú z Gate-u- chcela som podobné biele z Asosu, ale vypredali ich- potom ich na blogu mala Patty a ja som sa do nich totálne zaľúbila a musela ich mať. :)
Páčia sa Vám?

make animation



6 comments:

  1. Mne sa páčia :) a dúfam, že sa v nich aj odfotíš :)))

    ReplyDelete
  2. pacia sa mi tie s potlacou.

    ReplyDelete
  3. tie sportove som si obzerala aj ja :) napriklad ja v poslednom case milujem miesat plavky s takymi vozemi, co k sebe vobec nejdu, prave preto si aj tvoje viem velmi predstavit ze spodne zebry so sportovym vrchom ... im nerd :)

    ReplyDelete
  4. a že posty s novým oblečením nemajú cenu :D ! neviem sa dočkať kedy si ich oblečiem :)

    ReplyDelete
  5. Adi: Nerd :D Tak potom sme dve nerdky :D Aj keď printy by som asi nemiešala, (konktrétne na týchto dvoch), tak nejaký colorblocking alebo mix srdiečok a hviezdičiek napríklad, to áno :)

    Timbo: Odfotiť sa v nich, hmmm, trošku ešte popracovaŤ na bruchu a možno aj to bude :D

    Patty: Ďakujem za inšpiráciu. :)

    ReplyDelete