Tuesday, June 28, 2011

I think the most important thing is to be in a good mood and enjoy life, wherever you are.- Diane Von Furstenberg

Today can be characterized as: bad weather day, bad hair day and also bad face day. :D
I don´t care because I´m still happy about yesterday´secondhand treasures.
Today I will show you the second one. Just scroll down. :)

Dnešok môže byť charakterizovaný ako: deň zlého počasia, zlých vlasov a u mňa aj zlých výrazov tváre. :D
Ale je mi to jedno, lebo som stále strašne happy kvôli včerajším pokladom zo secondhandov.
Dnes Vám ukážem ten druhý. Iba sa mrknite nižšie. :)





Jeggins - H&M
Top - New Look
Bag - Secondhand
Shoes - Primark
Sunglasses - Forever21









Vintage Fendi Bag. The price? 3,50 €. :) /
Vintage kabelka Fendi. Cena? 3,50 €. :)

9 comments:

  1. vcerajsie topanocky sa mi pacili viac :) ale dnes sa mi viac paci tvoj outfit, najma boty :)

    ReplyDelete
  2. kočka na tych fotkach ta zeriem:)

    ReplyDelete
  3. nestresuj prosím ťa, vlasy máš super, taký natural štýl...a strašne sa mi páčia okuliare a top :)))

    ReplyDelete
  4. nic nie je zle, normalne letne vyzeras ;)
    Pocuj, okamzite prezrad, do ktorych sekacov mam zajst (ked sa uz raz za pol roka konecne vyberiem). Aj vcera som do jedneho neplanovane vosla a mali tam akurad tak velky SMRAD :(

    ReplyDelete
  5. dakujem za blahozelanie :) prave cely den jem cokolady , ktore som k sviatku dostala :D

    rozmyslala som aj nad "ríbukmi", ale tiez som nemala na vyhadzovanie, avsak aj najskvelejsi vynalez je sportova podrsenka, nikdy by som nemyslela ze bude taka pohodlna, nosila by som ju den a noc :D

    ReplyDelete
  6. lučiak: určite choď do nejakého Textile housu :)

    ReplyDelete

  7. oh.. so nice post.)
    Love your blog.))

    I now spend a survey of bloggers with such questions.
    1. Why did you create a blog?
    2. For whom you taking him? Want to be popular?
    3. How long will it keep going?

    ReplyDelete
  8. velmi pekne su tie topanky :)

    ReplyDelete