Tuesday, June 21, 2011

If you're going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair :)

Ok, I´m not going to San Francisco and I´m not wearing flowers in my hair. I wear them on my dress instead. :)
I can´t wait till this week ends and I will have time to tan, to go out and have a picnic and everything else. :) Today I just went to buy a couple of energy drinks and because secondhands are on my way to the store, I went in and found these 2 beauties (on the last pics). What do you think of them? :)

Ok, nejdem do San Francisca a nemám kvety vo vlasoch. Namiesto toho ich mám na šatách. :)
Neviem sa dočkať, kedy tento týždeň skončí a ja budem mať čas na opaľovanie, pikniky vonku a všetko ostatné. :)
Dnes som si len zašla kúpiť pár energy drinkov a keďže secondhandy mám po ceste, vošla som dnu a našla tieto 2 krásky (na posledných fotkách). Čo si o nich myslíte? :)




Dress - Secondhand
Bag - Guess
Shoes - Forever21
Sunglasses - Gucci

H&M shoes from secondhand

Lindex dress from secondhand


11 comments:

  1. krasne veci,tie saty hmm:)

    ReplyDelete
  2. shame on you ! to si o nich myslim :) su super !

    ReplyDelete
  3. Tie, co mas na sebe v dnesnom poste su fakt krasne, typicky letne.

    Ja vseobecne nemam velky vztah k vialovej, takze topanocky nic pre mna a posledne saty, neviem, com v rozpakoch :) Nikdy som na sebe nemala tento strih siat, musela by som to vidiet na tebe, ci ti seknu.

    ReplyDelete
  4. majus21:07

    super ulovok :) ja take stastie nemam...

    ReplyDelete
  5. PARADA:) strasne ti sekne oranzova:)

    ReplyDelete
  6. veľmi pekná sandálky tie čo máš k šatom

    ReplyDelete
  7. krása ! :)

    http://thatsthestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. krasne saticky, obidvoje, este k tomu zo sekaca - super kupa!

    P.s. Kuk na moj Giveaway :)

    ReplyDelete
  9. super nakup!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wow, super šatky a super bloog :) sleduju :))))

    ReplyDelete
  11. i love your pretty dresses!
    you are so pretty in that orange dress.:)

    I hope we can be blogger friends.
    http://mestizay.blogspot.com/

    ReplyDelete