Tuesday, June 07, 2011

Keeping it simple

Yes, exactly. Beacuse of all the complicated names, books, novels, authors, literature, movements, years etc. I have to study I´m just keeping it simple. :)

Presne tak, pretože mám poslednú dobu pred očami len samé komplikované mená, knihy, autorov, romány, literatúru, smery, roky, tak som vsadila na jednoduchosť. Skúste byť zložití, keď máte v hlave len Štúra, Hviezdoslava, Slovenské národné obrodenie, Dominika Tatarku, Zakliatu pannu vo Váhu, Olejkára, Cyrila a Metoda, Dva dni v Chujave, Nox et solitudo, Miroslava Váleka, romantizmus, postmodernu či realizmus. :)






Skirt - Secondhand
Top - F&F
Shoes - H&M
Sunglasses - Gucci
Headband - Random (Bought at BLAF)

15 comments:

  1. mile je to... :)
    och, take temy... daj si pozor, nech neskoncis v Chujave :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to! Máš rozkošnou čelenku a botičky. :)

    ReplyDelete
  3. moc Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  4. paci sa mi ako idu celkovo farby k sebe, celenka a kvety na tope, top so suknou, a sukna s topankami :) jemne, zenske :) Dva dni v Chujave som nenavidela ! :P

    ReplyDelete
  5. tá čelenka je neskutočná! nádhera!

    ReplyDelete
  6. tak Zuzi z toho čo si hore mi prešla husia koža. :D Nezávidím ti to, ale vôôôbec!
    Každopádne- tá čelenka!!!! Skvelé!
    tak ako aj celkový outfit, ale to je samozrejmosť :D

    ReplyDelete
  7. Najlepšie sú topánočky! Jasné, celý outfit je super, ale tie boty nemôžem predýchať!!! :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous00:47

    zuzka prosím ta v ktorom H&M nakupujes?...ja som z kosic...vdaka:)

    ReplyDelete
  9. H&M? Pokial viem, v KE je iba jedno. :) No a sem tam aj v Bratislave. :)

    ReplyDelete
  10. a btw, ďakujem Vám všetkým :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous05:03

    predpokladam ze v bratislave je urcite sirsi vyber:)diki za odpoved:)

    ReplyDelete
  12. Tak určite v tých kolekciách, v ktorých H&M kooperuje s inými dizajnérmi- napríklad Lanvin, čo bola kolekcia, tú do KE vôbec nedali... Ale tieto boty mám z dánskeho H&M :)

    ReplyDelete
  13. Našla som ťa len dnes ale si moc zlatá a máš krásne vlásky...tak som rada budem ťa sledovať...inak botičky sú krásne ...ja som strašne na boty....

    ReplyDelete
  14. Skvělej styl! fak super!:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com koukni;)

    ReplyDelete