Wednesday, June 15, 2011

My summer has officially started!!!

The day I was waiting for has finally arrived! :) My summer has officially started, all the finals are done and the only thing I will care about from now on are Pohoda festival, ice creams, summer kisses, tanning, parties, ladies nights, cocktails, sangria parties, trips, cottage barbecues, having fun, being with my man, and maybe "a couple of" summer outfits. :)
I am so happy right now, I can sell endorphins to people. :)

Deň, na ktorý som čakala konečne prišiel! :) Moje leto oficiálne začalo, všetky skúšky sú hotové a jediná vec, ktorá ma odteraz bude zaujímať bude Pohoda, zmrzlina, letné bozky, opaľovanie, parties, ladies nights, koktejly, sangria parties, výlety, opekačky na chate, užívanie si srandy, to, že budem s mojím chlapom, no a možno zopár letných outfitov. :)
Som taká šťastná, že by som mohla endorfíny predávať. :)

Btw, this was my "butterfly outfit" that really brought me luck today. :)

Btw, toto bol môj "motýlí outfit", ktorý mi dnes naozahj priniesol šťastie. :)




Dress - Secondhand
Bag - H&M
Belt, Flats - Peacocks
Headband, Earrings - Random
Sunglasses - Gucci

6 comments:

  1. Gratulace ovace! :)

    ReplyDelete
  2. Tak to si ideš už len užívať ...jo závidím....

    ReplyDelete
  3. gratulujem! je to parádny pocit to aaano.. :))
    ja sa asi najviac tesim na festivaly a vonu horiaceho dreva .. ;-)

    ReplyDelete
  4. Gratulujem! Btw- rozhovor už o chvíľu na mojom blogu,tak si tu potom hoď link,pls :)

    ReplyDelete
  5. blahozelam k ukonceniu skuskoveho :)

    ReplyDelete
  6. super, gratulujem (a zavidim! :D)

    ReplyDelete