Monday, June 06, 2011

New in

I don´t think I will be adding posts regularly or any posts that will make sense during next week. Maybe I´m wrong but we will see. :P The reason is that I will be studying for my last final from slovak literature. :/
So I promised you I will show you what I got on my secondhand tour in Bratislava. Let´s have a look + there are some things from Košice too.

Nemyslím, že ďalší týždeň budem prispievať nejako pravidelne alebo moje posty budú mať veľký zmysel. Možno sa mýlim, ale tak uvidíme. :P Dôvodom je, že sa budem učiť na moju poslednú skúšku zo slovenskej literatúry. :/ 
Už skôr som Vám sľúbila, že Vám ukážem, čo som si kúpila. Takže si to omrknite + je tam tiež pár vecí z Košíc. :)



Skirts. I love this kind that covers any weeknesses you need and it´s not very tight. / Sukne. Mám rada tento druh, ktorý zakryje všetky slabé miesta a nie je veľmi úzky.

Tops. No need to comment that.:) / Topy. Tie asi netreba komentovať.:)

Shorts & Pants. Great for colorblocking. / Šortky & Nohavice. Super na colorblocking.

Jumpsuit. It´s great but try to go pee in them. :D Very complicated. :) / Overal. Je skvelý, ale skúste v ňom ísť na wcko. :D Veľmi komplikované. :)

Polka dot dress that is made for a summer picnic. These are from Košice. / Bodkované šaty stvorené na piknik. :) Tieto sú z Košíc.

White dress. - I just realized that I probably really like buttons. And pushing buttons?:) / Biele šaty. Práve som zistila, že mám asi veľmi rada gombíky. Aj pushing buttons (provokovanie:)?:)

Blue belt and bag, both matching my wedges from Mixer. Bag is from Tally Weijl and belt from secondhand in Košice. / Modrý opasok a kabelka, ktoré sa hodia k mojim platformám z Mixeru. Kabelka je z Tally Weijl a opasok z košického secondhandu.

7 comments:

  1. nohavice a sukne si beriem :)

    ReplyDelete
  2. Pěkné kousky oblečení sis pořídila. :)

    ReplyDelete
  3. wow. sukne, nohavice a šortky <3 zamilovala som sa.

    ReplyDelete
  4. ta kabelka je naj!

    ReplyDelete
  5. tu kabelku som si vsimla uz v predchadzajucom poste, je proste NAJ!

    ReplyDelete
  6. paradne farbicky uplne si to viem na tebe predstavit, tesim sa na predvedenie:)

    ReplyDelete
  7. libi se mi vsechno a nejvic kabelka!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete