Friday, June 17, 2011

No expectations

When people say: "Don´t expect anything, the good willl surprise you." They are absolutely right. I went out yesterday with one of my best friends (Natalia) I haven´t seen in such a long time and I´ve expected nothing. It turned out to be one of the best nights in the past couple of weeks. :)
Btw,I won´t be here during the weekend, I´m leaving for my sis´s b-day party on the cottage.
Have a wonderful weekend! :)

Have you had something like that happened to you? That you expected nothing and it turned out to be something great? :)

Keď ľudia hovoria: "Nič neočakávaj, to dobré Ťa prekvapí samo." Majú úplnú pravdu. Včera som šla von z jednou z mojich naj (Natálka), ktorú som už nevidela strašne dlho. Neočakávala som nič. A bol to jeden z najlepších večerov, aký som mala poslednú dobu. :)
Btw, nebudem tu počas weekendu, lebo odchádzam na chatu kvôli oslave narodenín mojej sestry.
Takže Vám prajem skvelý weekend! :)

Už sa Vám stalo čosi také? Že ste neočakávali nič, ale nakoniec sa z toho vykľulo niečo super? :)





Dress, Belt - Secondhand
Bag - Tally Weijl
Shoes - Mixer
Bracelet - Vintage
Earrings - H&M

10 comments:

  1. Ja to robím tak, že sa nikdy na nič dopredu neteším, lebo sa to vždy pos*rie :D, takže ostávam neutrálna.
    A uži si oslavu!!! :)

    ReplyDelete
  2. stalo:) a koľkokrát

    To je aká skvelá farba tých šiat!! Spolu s modrou vyzerá bombovo!

    ReplyDelete
  3. Tie topánky! A tá kombinácia žltej s modrou! Super si. :)
    Btw-najlepšie akcie sú tie spontánne. Pravda pravdúca. ;)

    ReplyDelete
  4. jeej toto ti vazne pristane, a ta bozska modra:)

    ReplyDelete
  5. lovely crazy outfit :) - toto ma napada na tento tvoj outfit :) a s tym ocakvanim, to mam ja zas casto tak, ze ked sa velmi tesim, tak je z toho nanic akcia, avsak naozaj najlepsie su spontanne akcie :)

    ReplyDelete
  6. wow your blog is fantastic...
    if you want we could follow each other...let me know...
    ;)
    xoxo2befab

    ReplyDelete
  7. tie šaty sú neskutočne krásne !

    ReplyDelete
  8. mali fialové take bledé ale tieto boli krajšie :D to sa ti fakt neoplatí objednávať ked ti poviem kolko stáli dokopy 10 €:D

    ReplyDelete
  9. naozaj nadhera!

    ReplyDelete