Saturday, June 25, 2011

Singing in the rain

Do you like summer rains?
I don´t see any sense in waiting under the roofs or in shops when you don´t have an umbrella. For me it´s a waste of time. When you get wet it´s not like your clothes will never be dry again. And I think it´s sexy. :) Yesterday was raining so I haven´t waited and got wet. I was the only one without umbrella on the street and then I´ve met this guy without umbrella too. We looked at each other and we laughed so hard and spontaneously. :D
I love moments like this. 

Have you ever tried it or you belong to the group of people that hides from a summer rain? :)

Btw, I had this outfit on the b-day party of my friend yesterday.

Máte radi letné dažde?
Nevidím žiaden zmysel v čakaní pod strechou alebo v obchodoch ak nemáte dáždnik. Pre mňa je to strata času. Ak zmoknete, neznamená o, že vaše oblečenie nikdy nevyschne. A podľa mňa je to aj sexy. :) Včera pršalo, takže som nečakala a zmokla. Bola som na ulici jediná bez dáždnika a potom som stretla rovnako zmýšľajúceho bez-dáždnikového chlapca. Pozreli sme sa na seba a vybuchli v taký spontánny smiech. :D
Mám rada takéto momenty.

Vyskúšali ste to niekedy alebo patríte k skupine ľudí, ktorá sa pred letným dažďom schováva? :)

Btw, tento outfit som mala na včerajšej kamarátovej oslave narodenín.





Dress (originally Lindex), Bag (originally Gucci) - Secondhand
Hosiery, Shoes - F&F
Bracelet - H&M
Ring - Orsay
Earrings - Vintage


8 comments:

  1. Nevadí mi behať v daždi a zmoknúť, ale keď mám rozpustené vlasy, tak ani za svet!!! Potom vyzerám ako metla :D

    P.S. - krásne sú tie šaty, veľmi ti pristanú :)

    ReplyDelete
  2. dest nemam rada kvuli vlasum..:)))krasny saticky!

    ReplyDelete
  3. slusi ^^ pekne saty :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ja beham len ked je taky jemny, vtedy mi to navadi, ked je silnejsi radsej pockam:)

    ReplyDelete
  5. drobnej dest mi nevadi, ale jinak se schovavam pod destnik.. :-)
    jinak mas krasny saty :-)

    ReplyDelete
  6. Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  7. :) to je krasna prihoda :) mne vadi zmoknut, pretoze vacsinou zmoknem, ked sa chystam na dolezitu akciu, a vtedy rozmazana spirala a skuceravene vlasy , proste nikdy nezmoknem po akcii , iba pred ! :P

    ReplyDelete