Friday, June 24, 2011

Treasure from dad

Cleaning and sorting stuff is great for me because I can learn stuff about my family I never knew. I have found a lot of photos, old albums and this treasure. Old Zenit camera. My dad used to love to take a lot of pictures with it in the past. 
I´m so happy now because I was really thinking to get myself a Diana Mini- yes, I know it´s totally a different kind of camera, but this Zenit is much more better! Now I just have to learn all the stuff about it and how exactly I have to use it. :)

Upratovanie a triedenie je pre mňa skvelé, lebo sa ním o mojej rodine naučím také veci, aké som nikdy nevedela. Našla som veľa fotiek, albumov a tento poklad. Starý foťák Zenit. Môj oci s ním niekedy v minulosti veľa fotil, dokonca aj sám vedel vyvolávať fotky.
Som veľmi šťastná, lebo som naozaj rozmýšľala nad tým, že si kúpim Dianu Mini- áno, ja viem, je to úplne iný druh fotoaparátu, ale tento Zenit je oveľa lepší! Teraz sa už len o ňom musím naučiť všetko a aj to, ako presne ho používať. :)





5 comments:

  1. aj my sme taky mali! :) Len zial, ani neviem, kde nakoniec skoncil :(

    ReplyDelete
  2. Poklad!Aj ja som doma nasla fotacky..ale uz ..to maju za sebou :-/ uz len tak do vitrinky :-)

    ReplyDelete
  3. ja mam este taky doma tiež :) u nas vyvolavala mamina a dedo, mali aj tmavu komoru :) na buduce stretko pojdeme s tymi fotakmi, a uz fakt bude retro stretko :D

    ReplyDelete
  4. Supis, aj este funguje, skusala si?

    xx
    M.

    ReplyDelete
  5. tak to sa tesim na fotky:)

    ReplyDelete