Thursday, June 23, 2011

We're just two lost souls. Swimming in a fish bowl.

I´ve never thought that painting and cleaning the whole house can have something to do with feng shui. But it does! In feng shui they believe that when you throw stuff you don´t need out it creates a space for new pretty things that will come. I threw a lot of stuff away from my room so I´m waiting for the new pretty things. :)
Do you believe in stuff like that?

Btw, the title of the post means that I´m really in the mood for Pink Floyd today. :)

Nikdy som si nemyslela, že maľovanie a čistenie domu má niečo dočinenia s feng šuej. Ale má! Vo feng šuej sa tvrdí, že ak vyhodíte veci, ktoré nepotrebujete, vytvárate tým miesto pre nové pekné veci, čo prídu. :) Už som vyhodila veľa vecí z izby, tak čakám na tie nové pekné. :)
Veríte veciam ako toto?

Btw, názov postu znamená, že som dnes dosť v nálade na Pink Floyd. :)






Pants, Shoes - Secondhand
Belt - Mango
Top - Terranova
Bag - Vintage
Sunglasses - Forever21
Earrings - H&M
Scarf - Mom´s

8 comments:

  1. no ty si mila ale pochudnuta urcite nie,som pribrala:(

    ReplyDelete
  2. Feng šuej ani moc nie,skôr verím na silu farieb a ich význam a podľa toho sa aj riadim pri zariaďovaní. :)
    btw-páči sa mi outfit! A okluiaree! Na tie som maniak.

    ReplyDelete
  3. krasny outfit!hlavne ty boticky;)

    ReplyDelete
  4. ooo mne sa okrem outfitu paci aj ako mas urobene vlasky s tou satkou :) super :)

    ReplyDelete
  5. ja som asi zakliata, lebo aj keď vyhodím staré veci, tie nové nemám kam dať, furt mám všade plno :D

    p.s. - super puntíkaté nohavice :)

    ReplyDelete
  6. toapnky su super!

    ReplyDelete
  7. topánky a nohavice poprosím zaslať na moju adresu, vďaka. :D


    nádherná.

    ReplyDelete