Friday, June 03, 2011

What am I up to...

Because my final exam is on the 14th I do everything else but stuff for school. :) / Pretože moja posledná skúška je 14teho, robím všetko možné, len nie veci do školy. :)





Top, Skirt - Secondhand
Earrings, Bracelet - F&F
Bag - Vintage
Shoes - Primark
Belt - Mango
Sunglasses - Forever21

For example: / Napríklad:

I try to change my haircolor because this is supposed to change it for more natural blond without yellow hues. We will see. ;) / Snažím sa zmeniť si farbu vlasov, pretože táto by ju mala zmeniť na prirodzenejšiu blond bez žltých odtieňov. Uvidíme. ;)


I´m thinking how great my sis is because she went to Barcelona and brought me amazing harem pants... / Myslím na to, akú mám skvelú sestru, lebo bola v Barcelone a doniesla mi tieto úžasné háremky...


and these huge handmade earrings that look very pretty. / a tieto velikánske ručne vyrobené náušnice, ktoré vyzerajú krásne.


I´m planning to work on this beauty from secondhand because it doesn´t have any buttons. / Plánujem popracovať na tejto kráske zo secondhandu, lebo nemá žiadne gombíky.


And also I´m tasting new things like this virgin pinacolada/ virgin mojito mentos. I really don´t think it´s that good though. :/ / A tiež, ochutnávam nové veci ako tento virgin pinacolada/ virgin mojito mentos. Nemyslím si ale, že je tak dobrý. :/


And what about you? What are you up to? / A čo vy? Čo robíte vy?

13 comments:

  1. ta vintage kozena taska je ulalá :) aspon sa nenudis pri tom "uceni", ja v takyto cas blogujem ostosest a ignorujem haldy poznamok na stole :)

    ReplyDelete
  2. ja zas chvalim sestru za haremky! SKvele!
    Inac ja sa prave ucim, skuska je v pondelok, cize uz to nemozem odkladat:/

    ReplyDelete
  3. tak tomu sa hovori supersestra!

    ReplyDelete
  4. kde maju tie mentosky? Aj chcem ochutnat!

    ReplyDelete
  5. lučiak: našla som ich v Carrefoure :) ale podľa mňa sa Ti neoplatí... ale tak asi sto ľudí, sto chutí, no :)

    ReplyDelete
  6. skvelý outfit. tie topánky sú božské. <3

    ReplyDelete
  7. perfektny outfit. paci sa mi to spojenie bluzky a topu. ;)

    ReplyDelete
  8. Jo jo taky to tak mám, když se mi blíží zkouška, dělám všechno možné, kromě učení. :)
    Moc se mi líbí ta sukně, sekne ti to!

    ReplyDelete
  9. ahoj dnes konci giveaway.
    nevidim ta medzi mojimi followers. treba klik vpravo na mojom blogu. inak nie je splnena podmienka)

    jul

    ReplyDelete
  10. aa prepac, uz ta vidim. zmiatlo ma to ine meno)

    ReplyDelete
  11. tak tie haremky chcem tna tebe rychlo videt! :)

    ReplyDelete
  12. aha :d - uz som si kukla nižšie a vidim ich - super ich maš!!

    ReplyDelete
  13. ohhhhhhh ty haremky... ach

    ReplyDelete