Tuesday, June 21, 2011

Red flowers everywhere.

So, it´s probably 10 PM when I´m starting to write this post. I´m exhausted. Really. My day was all about searching for the right paints, moving furniture, covering it with plastic covers, packing stuff up into paper boxes, covering the floor with papers, covers etc. Yes, it means only one thing. We are repainting our house. 
That means that till the end of the week my neighbours can stalk me, because I don´t have any curtains on my window. :D
Hope you relax and don´t do stuff like this. :P

Btw, yes, the name of the post doesn´t have to do anything with me today. :D And on the photo is my right paint searching outfit.

Tak, je asi desať hodín večer, keď začínam písať tento post. Som unavená. Naozaj. Môj deň bol celý o hľadaní správnych farieb, posúvaní nábytku, zakrývaní ho špeci ochrannými prikrývkami, balenie vecí do papierových krabíc, pokrývaní podlahy papiermi, kartónmi atď. Áno, znamená to iba jednu vec. Opäť maľujeme náš dom. 
To znamená, že ma moji susedia až do konca týždňa majú možnosť stalkovať, pretože na okne nemám žiadne záclony.:D
Dúfam, že vy relaxujete a nerobíte veci ako toto. :P

Btw, áno, názov postu so mnou dnes nijako nesúvisí. :D A na fotke je môj správnu-farbu-hľadací outfit. 






Jumpsuit - Secondhand
Bag - H&M
Flats - Peacocks
Sunglasses - Gucci

11 comments:

  1. super letni kombinace!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. rozkosna ako vzdy, aj ked mas "spravnu farbu hladaci" outfit :) ten jumpsuit je rozhodne skvely :) a opovazim sa tvrdit, ze susedia budu mat co stalkovat :)

    ReplyDelete
  3. Uaaa, ty šaty jsou pecka!:)

    ReplyDelete
  4. ten vysledok bude isto stat za to:)

    ReplyDelete
  5. presne na túto kabelku som znásilňoval kamarátku zakaždým, keď sme šli do HM... neskutočne sa mi páčila... a ešte aj páči! máš to fajné ;)

    ReplyDelete
  6. jumpsuit je super a k tomu ty červené doplňky, skvělé!

    ReplyDelete
  7. a nasla si tie spravne farby? Aku budes mat v izbe?

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  9. Ďakujem krásne :)

    Lučiak: Budem mať takú krémovú/svetlohnedú :) Tak dúfam, že to aj tak vyjde. :)

    ReplyDelete
  10. To je vzor! Moc krásné šaty :-)

    ReplyDelete