Thursday, June 09, 2011

Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea. - Robert A. Heinlein

I was totally disgusted/exhausted/sick of studying today. So, guess what I did to relax. a) I had a massage. b) I went secondhand shopping. c) I cleaned the whole house.
If you guessed b) you were right! But, I wished I had a) and don´t laugh but I really like cleaning when I want to relax. :P
I´m sooo happy I did that because I have found these great pink wedges for just 3,50 euros and this dress with lacy texture for just 1 euro! What do you think about them? :)

Dnes som už bola tak zhnusená/unavená/chorá zo všetkých Štúrov, Kollárov, Bendeguzov, Olejkárov, Cyrilov a Metodov, že som sa išla z učenia zrelaxovať. Hádajte, čo som robila. a) Mala som masáž. b) Išla som sa mrknúť do sekáčov. c) Upratala som celý dom.
Ak ste hádali b), mali ste pravdu! (dostávate cukrovinky čierny princ:D) Ale!, a) by som si určite dala a nesmejte sa, ale keď chcem relaxovať, tak inokedy naozaj upratujem. :P
Som ale veľmi šťastná, že som tak urobila, lebo som našla tieto úžasné platformové sandálky len za 3,50 eur a tieto šaty s čipkovou textúrou iba za 1! Čo si o nich myslíte?



Shorts, Top - Secondhand
Belt - Mango
Sunglasses - Forever21
Bag - Guess
Shoes - New Yorker
Headband - Gift from friend (Maťa)



16 comments:

  1. Prezraď do kt. sekáčov chodíš :)

    ReplyDelete
  2. Sekne ti to! Pěkné botky a kabelka. :)

    ReplyDelete
  3. GirlieNamedZ: Textilehouse :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous01:33

    nebyli cipky v mode nekdy kolem 1980 ?

    ReplyDelete
  5. Anonym: Móda sa vracia. A ja nenosím iba to, čo je v móde, ale to čo sa mi páči- aj keby to bolo z 50teho :D

    ReplyDelete
  6. Zuzana !!!!:D ty dokazes najst rozhodne take veci v tych nasich sekacoch, ze v noci sa vyberiem do tvojej satne a ta okradnem :)

    a toto moj post? :D skusila som aj ja napisat akoze filozoficky text :)

    a tvoj dnesny outfit ako vzdy - skvely :) paci sa mi vysoky strih tych nohavic :)

    ReplyDelete
  7. boty i šaty jsou dokonalé! sluší ti to:)

    ReplyDelete
  8. aj ja chcem taky sekac !

    ReplyDelete
  9. máš krásne šortky :)

    ReplyDelete
  10. ty máš nos na úžasné úlovky!!! :D
    sa nehrám! :D
    a super! teším sa na výhru cukroviniek čierny princ z druhého výkladu :) :P

    ReplyDelete
  11. sandalky su krasne!

    ReplyDelete
  12. tohle Ti moc slusi a mas extelentne nadherny uces :)

    ReplyDelete
  13. vypadáš skvěle , ty boty jsou úžasné !

    ReplyDelete
  14. To fakt? Ja tam nikdy nič neviem nájsť :D

    ReplyDelete
  15. Šatičky sú nádherné..ta krásna krajka potvora! ;-)

    ReplyDelete