Monday, August 01, 2011

2 outfits that have something in common

I´m back home from Bratislava. I´m posting first two outfits that have something in common. What? These special black tights. 
First is the outfit I was wearing when I was travelling so it´s very comfy. And I had the second one on when I was having lunch with my man and when I went shopping. Treasures I have found in sales later. ;)

I just realized that my sister is in Italy, my man in Finland and my parents are leaving for Japan in a couple of days and I´m still home! What a shame! I want to get out of the country too and asap! :)

Have you been on your vacation yet? If yes, where and if no, where are you planning to go? :)

Som späť doma z Bratislavy. Postujem prvé dva outfity, ktoré majú niečo spoločné. Čo? Tieto spešl čierne pančušky, ktoré vyzerajú akoby som na sebe mala nadkolienky (mužské okolie reaguje veľmi pozitívne :D). 
Prvý outfit je na cestovanie, takže veľmi pohodlný. Druhý som na sebe mala na obede s mojím mužom a následných nákupoch. Poklady, ktoré som našla na salesoch neskôr. ;)

Práve som prišla na to, že moja sestra je v Taliansku, môj muž vo Fínsku, rodičia odchádzajú o pár dní do Japonska a ja som stále doma! Joj! Chcem opustiť krajinu tiež a čo najrýchlejšie! (už zniem ako nejaký špión:D).

Už ste boli na dovolenke? Ak áno, kde? A ak nie, kam sa chystáte ísť?:)

Apropo, GIVEAWAY!:)



Tights - Gate
Shorts - F&F
Bag - Mango
Shoes - Converse
Top - New Look
Sweater, Necklace, Earrings - H&M
Sunglasses - Gucci
Bracelets - 1.Vintage, 2. Gift from friend (Baška) 

Tights , Top - Gate
Skirt, Bag - Secondhand
Sunglasses - Gucci
Shoes - Peacocks

15 comments:

  1. druhý outfit oo!
    a muž vo fínsku? prečoťa nechal doma?!

    ReplyDelete
  2. mne sa velmi pacia obe outfity :) ja tento rok ziadna dovolenka, ale more mi uz velmi velmi chyba...

    ReplyDelete
  3. waaa, podchod na trnavskom! že?

    + tielko z Gate je nájs!

    ... a do fínska by som sa na tvojom mieste pribalil, či by sa to polovičke pozdávalo, alebo nie :D

    ReplyDelete
  4. oba dva outfity se povedli! :) jinak na dovolené jsem nebyla nikde a asi se ani nikam nepojede.. možná na pár dní do Prahy, toť tak vše no :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    ReplyDelete
  5. pancusky chvalim!!!

    ReplyDelete
  6. druhý je mega!

    ReplyDelete
  7. Patrik: Áno, tak sestra býva na Trnavskom až skoro, takže to treba využiť :P

    ReplyDelete
  8. ooo super, to by bolo skvele, keby k nam prisla aj Timea :) ja som este premyslala nad Emmou, aj ona je odniekadial tadial :)

    ReplyDelete
  9. druhy outfit je skvely!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jeeeej..... s tými pančuškami si taká že "cute" :D :)
    a na dovolenku sa nechystáme :)

    ReplyDelete
  11. perfektní outfity:)...ten první se mi líbí ještě o trošičku víc:)

    ReplyDelete
  12. Ahoj :) tie silonky su fantasticke, musim take mat, mali aj telove? odkial su? :)

    som zvedavá na dalsie ulovky :)

    ReplyDelete
  13. Ty punčošky jsou uplně dobré :)) Líbí se mi obě dvě varianty :)

    ReplyDelete