Saturday, July 23, 2011

Back from trip

Hi everyone!
I´m back from my week long trip on our cottage with my boyfriend and two friends that are such a great couple. :)
Even though the weather was not good (and the electricity went out one time) we had a perfect week.
We went to visit Krásna Hôrka castle, Spišská Nová Ves, had a couple of barbecues, played Activity, danced on a retro 90s music and much much more.
I didn´t take a lot of pictures so I won´t post anything, maybe next time when we will go there again (in like 3 weeks?:).
So I´m showing you one treasure I have found in secondhands week before.
Tomorrow I´m going there with my girls so maybe I will find another one.

Btw, thank you, thank you, thank you! 100 of you are following me. I´m thinking about giveaway. :)

Ahojte všetci! 
Som späť z môjho týždenného výletu na našu chatu s mojím mužom a dvomi kamarátmi, ktorí spolu tvoria skvelý pár. :)
Aj keď počasie veľmi nevyšlo (a raz aj vypadla elektrina), mali sme perfektný týždeň.
Boli sme pozrieť Krásnu Hôrku, Spišskú Novú Ves, grilovali, hrali Aktivity, tancovali na retro hudbu 90tych rokov a ešte veľa veľa ďalších vecí.
Veľa som nefotila, takže ani fotky postovať nebudem, možno nabudúce, keď tam pôjdeme zas (asi tak o 3 týždne?:).
Takže Vám aspoň ukazujem jeden poklad, ktorý som pred týždňom našla v secondhandoch.
Zajtra tam idem s mojimi dievčatami, takže možno nájdem ďalší.

Btw, ďakujem, ďakujem, ďakujem! 100 z Vás ma nasleduje. Rozmýšľam silno nad giveaway. :)



9 comments:

  1. tak ta kabelka je naprosto úžasná:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. krásna hôrka? veď to je úplne že neďaleko od nás! :)))

    ReplyDelete
  3. nadherna kabelka, super,ze si si to uzila!!

    ReplyDelete
  4. Skvělá kabelka!!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ooo, ja by som bola zvedava aj na "chatove" oblecenie, pretoze si myslim, ze aj to by si vyriesila skvele :)
    kabelka je krasna :)

    ps. ano, mam rada pivko, mne bublinky nevadia. ale mam rada aj vinko. nedokazem sa rozhodnut co viac, ale najviac urcite kakao milujem :)

    ReplyDelete
  6. tak tá kablka, to je teda kus. :)

    ReplyDelete
  7. dokonala kabelka!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. zuzi a kde je ta chata? Lebo podla lokalizacie vyletov tipujem ze nie daleko od nasej :)

    ReplyDelete
  9. kabelka je superská!
    ja som inak dlho nebola na chate!mala by som dačo vymyslieť :)

    ReplyDelete