Tuesday, July 05, 2011

Details :)

I´m so sorry for neglecting you this way.
First reason is that my man finally came home for the summer. :) Yes!
He also brought me my ticket for Pohoda festival. My mum got it for me for free so I´m very happy. :) I´m slowly beginning to pack, trying to find out what I need, creating outfits and also buying everything I need.
For example this hat from F&F (men´s department), which cost me around 4 euros, but it looks great (you know, sun protection).
Also these sandals originally from H&M, but bought in secondhand for 5 euros (comfort in the highest temperatures).
And finally shining Nicolaus Vodka shot-glasses and shining straw from Becherovka, that I got earlier (I have to see what I´m drinking:).
I´m so looking forward to it like a fat kid on a cake, because:
a) it´s my first time
b) the temperatures should be above 30°C, so Glastonbury mud is not happening!

Are you going to Pohoda or any other festival?


Je mi ľúto, že Vás takto zanedbávam.
Prvým dôvodom je, že môj muž konečne na leto prišiel domov. :) Yes!
Tiež mi doniesol môj lístok na Pohodu. Moja mum mi ho vybavila zadarmo, takže som strašne rada. :) Teda sa pomaly začínam baliť, zisťujem, čo mi treba, tvorím outfity a dokupujem všetko potrebné. 
Napríklad tento klobúk z F&F (mužského oddelenia), ktorý ma stál nejaké 4 eurá, ale vyzerá skvele (viete, ochrana pred slnkom).
Aj tieto sandálky, originálne z H&Mka, ale kúpené v sekáči za 5 eur (pohodlie aj vo vysokých teplotách!).
A nakoniec svietiace Nicolaus Vodka poháriky a svietiaca slamka od Becherovky, ktoré som získala trošku dávnejšie (aby som videla, čo pijem:).
Teším sa ako tučné decko na koláč, lebo: 
a) idem po prvý raz
b) teploty majú byť nad 30°C, takže žiadne blato á la Glastonbury sa nekoná!

Idete aj vy na Pohodu alebo iný festival? :)








16 comments:

  1. Klobuk je fajn!
    Ja uz mam odchodene :)

    ReplyDelete
  2. tomu hovorim riadna vyzbroj, a sandalky su super, nielen pohodlne ale aj elegantne:)

    ReplyDelete
  3. Kloboucek nejlepsi!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ten klobou je krásný, přesně takový potřebuju :D

    ReplyDelete
  5. klobouk je super:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. tak Zuzi, dufam ze dobre odprezentujes v ramci festivalu aj stylovych fashion bloggerov :) zabav sa, pohariky a slamky vyuzi naplno a vela slnka prajem :)

    ReplyDelete
  7. čoo svietiaca slamka?! mega! snáď sa stretneme kolegyňa!

    ReplyDelete
  8. Ten kloubouk je super

    ReplyDelete
  9. tak keďže už vieš že z festivalov mám fóbiu, u mňa to istí chata, luxusné kúpanie v bazéne a večer party :DDDD

    ReplyDelete
  10. a ešte som zabudla: PROSÍM SI VEĽA FOTIEK!!!!! :)

    ReplyDelete
  11. Zlatko, ukáž sa v klobúku. :) Na Pohode sa zabav,trsaj,opíjaj sa! :)

    ReplyDelete
  12. klobúk je skvelý a na pohodu by som tiež šla len sa mi ten lístok zdal strašne drahý :D

    ReplyDelete
  13. Anonymous07:50

    very interesting, thanks

    ReplyDelete
  14. Velice podobnú pohodovú výbavu máme :-) Akurát som pre istotu na tento rok aj spešl pršiplášť zaobstarala... príjemnú zábavu

    ReplyDelete
  15. ďakujem všetkým :)

    Adi: sľubujem, že odprezentujem :)
    Babô: Jasné, že stretneme, veď tam robíte miniarchitektonické mestečko, nie? :)
    Timbo:Určite urobím, idem si dať nabíjať foťák. :)

    ReplyDelete
  16. Tak ten slamáček je luxusní!!!
    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete