Wednesday, July 27, 2011

Giveaway :)

Sorry for slovak and czech followers only. :)

Takže, historicky moja prvá giveaway! Zhromaždila som pár vecičiek, ktoré by sa Vám mohli páčiť ako oslavu toho krásneho čísla ľudí, ktorí ma followujete, teda viac ako 100. :)

Výhercovia budú dvaja a ich mená prezradím piatok nasledujúci týždeň, lebo na pár dní odchádzam do Bratislavy, čiže 5.8. 2011. Losovať ich budem ešte síce neviem ako, ale keďže som v poslednej dobe dosť leňochod, asi pomocou random.org. :)

Podmienky:
Musíte byť : followerom cez Google Friend Connect a tiež na Bloglovine
Taktiež do komentára napíšte, či si vyberáte možnosť 1 alebo 2, prezraďte mi, čo sa Vám na blogu páči, poprípade, čo by ste zmenili.
Nechajte tiež Váš email, aby som sa s Vami mohla v prípade výhry skontaktovať. :)

Veľa štastia :)

Výhry:



1
H&M pierkový náhrdelník 
&
S-He Lip Chill Latte Macchiato (nepoužitý:)


2
Gate funky slnečné okuliare
&
Lak Mini Colorama od Maybeline New York, odtieň Coral Rose (nepoužitý:)

24 comments:

  1. takzeee : vyberam 2 :) juju :)

    ReplyDelete
  2. 1-tka :) Mne sa u teba najviac páčia tvoje secondhandové úlovky a outfity v ktorých ich kombinuješ.
    tamikau@zoznam.sk

    ReplyDelete
  3. Cica, ja si želám 1-ku! :D Na blogu zmeniť netreba nič, ale usporiadať stretko by nebolo odveci! ;)

    ReplyDelete
  4. chcela by som možnosť 1 :)
    a nezmenila by som nič páči sa mi že prispievaš pravidelne (to hovorí tá čo pravidelne neprispieva :D )

    pattynkakrajcovicova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. už ťa sledujem aj tretím okom. aj štvrtým aj sedemdesiatym ôsmym!musím zmanipulovať túto giveaway lebo potrebujem ten prierkový náhrdelníík!!

    gratulujem k stovke! nech máš tých maličkých štvorčekov stále viac a viac!

    ReplyDelete
  6. ohledně tvého blogu se mi líbí snad vše :), miluju fotky a těch je tady dost! :)
    podmínky snad již splňuju :)

    jinak, co se vybrání výhry týče, musím říct, že to je neuvěřitelné dilema :D. Zvlášť, když vím, že nevyhraju.
    Takže číslo 1? :)

    theceady@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. Jéj super giveaway! :)
    Já mám ráda outfitové články a ty tady máš, takže mě se u tebe líbí. :)

    Chtěla bych č. 1

    Dasdusha@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Ja si poprosím pierkový náhrdelník, a keď nevyhram budem strašne smutná a zúfalá, a určite ošklbem nejakého operenca a spravím si z trucu vlastný náhrdelník. :D

    t.csivreova@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeeeej, takze ja sivyberam alternativu jeden, ten nahrdelnik je skvely! A co sa mi paci: fotky ulovkov, ty secondhandova kralovna!

    viacstylu@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Sicko splnene a vyberam si jednotku ! :) A suhlasim s Luciakom vzdy najviac zasnem nad tvojimi ulovkami :D

    mychocolatemuse@gmail.com

    ReplyDelete
  11. jednotku! ten náhrdelník je skvelý.


    petrusova.ivana@gmail.com

    ReplyDelete
  12. tvůj blog sleduju od té doby, co jsi mi kdysi napsala komentář na ten můj a mám tě jako blogerku moc ráda, doufám, že to víš! :)
    jinak bych ráda tu možnost 1 kdyžtak :)
    vuííííí
    thenikol@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Astaa ten náhrdelník je božský :) pre mňa jednoznačne číslo 1 :)
    zbožujem tvoje sekáčové úlovky takže nakupuj, nakupuj a potom to všetko pofoť :)

    fashionismybodyguard@gmail.com

    ReplyDelete
  14. sledujem!

    páčia sa mi second handove ulovky :)

    a tie okuliariky sa mi pacia! :) cize dvojka :)

    werrrka@gmail.com

    :)

    ReplyDelete
  15. 1:) dúfam že už to vyhrám :))

    ReplyDelete
  16. 2. :-)
    Miluju tvoje úlovky a asi bych nic neměnila:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. sleduju te. .)) jinak vybrala bych si moznost 1. :) ten náhrdelník je uzasny :)))

    www.myamericandr3am.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. to prvéé, supr nahrdelnik!

    a lubiš sa mi ty! :D

    v.bernathova@gmail.com

    ReplyDelete
  19. 1. :)

    a.freivoltova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. uz milion rokov chcem nieco operene..cize vyberam si cislo 1

    fresshion@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Na Tvém blogu se mi líbí nejvíc líbí fotky Tvým outfitů a Tvoje úlovky ze sekáčů! Obě podmínky splňuji a Tvůj blog se mi moc líbí :-)
    Vybrala bych si 2. možnost :-)
    mail: horka.natalie@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. To snáď nemyslíš vážne ! :) Asi pred troma minútami som smútila, že tento náhrdelník (http://shop.nordstrom.com/s/carole-feather-necklace/3175627?origin=keywordsearch&resultback=238) ktorý som si chcela objednať, je vypredaný a teraz si všimnem toto? :) Navyše, bývame v rovnakom meste a nedávno som zistila že chodíš na školu, na ktorú ma práve prijali. Dievča, keď toto nie je osud tak ja už teda fakt neviem .... :D Každopádne sledujem tvoj blog už dlho, urobila si ooobrovské pokroky, preto ti nebudem nič radiť, napreduj ďalej tou cestou ktorou ideš, buď sama sebou a budeš stále úspešnejšia a úspešnejšia :) A ešte mi musíš prezradiť v ktorých sekáčoch to nakupuješ, lebo ja som už fakt zúfalá ! :)
    Každopádne, logicky si vyberám možnosť 1, mail: preisblatt@azet.sk

    ReplyDelete
  23. Dvojka je peeecka :) Sledujem už dlho, samozrejme a potichu závidím sekáčové úlovky a zmysel super zladiť oblečenie :)

    girlnamedz@centrum.sk

    ReplyDelete