Tuesday, July 12, 2011

Lady in red

Just a simple outfit for an evening with friends.
I´m in love with this super warm weather! 
If I could I would move to a country that has a warm weather all year long. :)
Like south of Italy.
Ah, I love dreaming but I want this dream to happen! :)

Do you like this kind of weather?

Iba jednoduchý outfit na večer s priateľmi.
Milujem toto super teplé počasie!
Keby som mohla, presťahovala by som sa do krajiny s teplým počasím po celý rok. :)
Napríklad juh Talianska.
Ah, mám rada snívať, ale tiež chcem, aby sa tento sen splnil! :)

Máte radi takéto počasie?




Jumpsuit - New Look
Belt - Primark
Bag - Mango
Sandals (originally H&M) - Secondhand
Sunglasses - Gucci

Watch - Tissot
Pohoda bracelet
Black bracelet - Gift from friend (Baška)
Gold bracelet - Vintage

14 comments:

  1. milujem taketo pocasie !! Tiez sa inac stahujem do teplych krajin ,,raz :D

    ReplyDelete
  2. Krásný a jednoduchý a to zlato je dokonalé :)

    ReplyDelete
  3. ten cerveny jumpsuit je skvely :) a predvcerom som citala ze: nesnivaj zivot, ale zi svoj sen (alebo nejako tak to bolo), takze nikdy nevies, kedy ta tam na juh zaveje ;)

    ReplyDelete
  4. ooooh Zuzi! I DIE! idem do kolien z tohto outfitu!
    a k otázke: teplo mi nevadí dovtedy pokiaľ to nie je prehnané....tak okolo 25 by mi stačilo, plus k tomu jemný vánok ako bonus a som spokojný :D

    ReplyDelete
  5. aaaaaaaaaaale jaka kočka!!!

    ReplyDelete
  6. uplne si ta na tom juhu talianska viem predstavit!

    ReplyDelete
  7. ejha, toto je mega dobré! farba, strih všetko vyhovuje...parádička

    ReplyDelete
  8. taska je este z Mango shopping night (http://footloose-in-the-city.blogspot.com/2011/04/mango-shopping-night.html)
    ....je khaki zelena, vojenska, rada ju nosim v lete, vsetko sa mi do nej zmesti, pocnuc fotakom az po tasticku s makeupom :) a dik, za kompliment o mojich nohach :)

    ReplyDelete
  9. tak ten jumpsuit je uzasny
    super ti sekne

    ReplyDelete
  10. opasok je krásny ! :) super blog! ;)

    ReplyDelete
  11. paradny outfit, cervena ti velmi pristane. a hodinky s naramkami, super! :)

    ReplyDelete