Sunday, July 17, 2011

Night & Day

I´m sorry, I have been neglecting you and I was not posting anything. The reason is, that I´m packing for a week on our cottage with my man. You know, buying food, buying Activity game, packing clothes, buying wine, more wine and more wine. ;)
So I´m posting 2 outfits- one from great night with my girls and the other one from secondhand shopping day. I was very succesful, but more about that later. ;P
Have a great week. :)

Which one do you like more?

Prepáčte, že som vás takto zanedbávala a nič nepostovala. Dôvodom je to, že sa balím na týždeň na chate s mojím chlapom. Viete, kupovanie jedla, hry Activity, balenie oblečenia, kupovanie vína, viac vína  a ešte viac vína. ;)
Takže postujem 2 outfity- jeden z perfektnej noci s mojimi dievčatami a ďalší z dňa, v ktorom som bola na secondhand nákupoch. Bola som úspešná, ale o tom viac neskôr. ;P
Prajem vám super týždeň. :)

Ktorý sa vám páči viac?





Skirt - Secondhand
Corset, Earrings - H&M
Bag - Tally Weijl
Bracelet - Vintage
Shoes - Mixer


Sandals - H&M
Skirt - Secondhand
Top - New Look
Bag - Mango
Belt - Terranova
Sunglasses - Gucci

17 comments:

  1. na tom prvom si neskutočna zena!

    ReplyDelete
  2. tak, mna zaujal prvy look :) take letne, k moru, do Cannes :)

    ReplyDelete
  3. ten druhý je krásný, ale zas ta bílá ti moc sluší. užij si to pořádně! :)

    ReplyDelete
  4. oba outfity jsou super:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. oba , ten bílý je skvělý takový světlý :)

    ReplyDelete
  6. Nice blog! :))


    If you want, follow me and I'll follow you back. :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. prvý:) ten korzetový topík je na spapanie!

    ReplyDelete
  8. Mě se víc líbí ten druhý outfit. Tu sukýnka je fakt krásná!

    ReplyDelete
  9. Anonymous00:51

    tak ten corset z h&m na prvom obrazku...je uplne mega!

    ReplyDelete
  10. nadherny korzetiiik a nadherna suknicka ta ruzova :) velmi velmi
    nova taska na predaj u mna :) prid pozriet
    http://nonsuchmomentfactory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mne sa páčia obe,nedokážem pvedať,ktoré viac a ktoré menej. :)

    ReplyDelete
  12. paci sa mi naj prvy, lebo ja jednoducho milujem bielu v lete.

    ReplyDelete
  13. Mne sa páčia tie biele šaty, vyzeráš v nich ako Madonna z Like a Virgin :P

    ReplyDelete
  14. Biela ti moc pristane osobne sa mi páči viacej ako ten druhý ale to je asi každého iný názor
    užite si to

    PS: zmenila som si URL adresu blogu
    budem rada ak ma budeš sledovať aj naďalej :)
    http://alicaletko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ten biely korzet vyzera fakt good :)

    ReplyDelete
  16. Pekná kombinácia v bielom :)

    ReplyDelete
  17. V té růžové sukni jsi krásná!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete